Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #1 Del Skrevet 14. november 2004 Noen som har opplevd at man tar av flere kilo bare av å sykle ca.1/2time til dagen?? Jeg innbiller meg iallfall at jeg kun får bedre kondis. Stemmer dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 14. november 2004 #2 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har syklet 30 min daglig (unntatt dager med annen trening) siden april/mai. Jeg har ikke gått ned et gram (er veldig skuffet over dette). Sykler så jeg blir svett, på det nest tyngste, ca 18-19 km/t, men altså ikke så jeg gisper etter luft. Har fått litt mer definerte lårmusker tror jeg, og kolesterolverdiene mine er blitt utrolig mye bedre. Og det er jo fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 14. november 2004 #3 Del Skrevet 14. november 2004 Når man trener så øker jo musklene da......... så man trenger vel ikke å gå ned i vekt p.g.a. trening. Jeg tror at matinntaket også er viktig å tenke på. HVA man putter i seg - og hvor ofte? Sunn livsstil jevnt over - utskeielser en gang i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå