Gå til innhold

Spontanabort, igjen??

Anbefalte innlegg

Gjest kokosnøtt
Skrevet

Hei, 

Jeg og samboeren min fant ut jeg var gravid i går, 4-5 uker på veg. I dag når jeg kom på jobb kjente jeg at jeg var litt fuktig i underlivet. Gikk på toalettet og der var det litt brunt blod i trusa. Har ikke vært noe særlig etter at jeg kom hjem igjen. Fikk helt panikk da dette har skjedd før.. Men sist gang mistet jeg i uke 17 og det fossa bare ut.. :-(

Så hva bør jeg gjøre? Er dette garantert en ny abort eller kan det være en feste blødning? Hadde vel og merke ikke feste blødning sist svangerskap. Er helt forferdelig dette her.. Vet ikke hvor jeg skal gjøre meg av og gir nesten opp om dette har skjedd igjen så lenge som vi har prøvd uten hell nå. Skikkelig lei meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde i 2-3 uker med begge to og der var som skikkelig menstruasjon med smerter. Jeg tenkte også at det gikk galt siden jeg før de mistet 2 i sa.

Prøv heller å slappe av og se det an, evt ringe legen.

Håper det går bra for dere 😊

Skrevet

Jeg blødde i sist svangerskap. Litt, som du. Gikk over. Hvis jeg har hatt sa har jeg blødd endel ganske lenge. En gang blødde jeg i 4-5 uker.

Anonymkode: 3fcf1...257

Skrevet

Dra hjem fra jobb. Ring legevakt og be om en ultralyd. De kan se om det er liv eller ikke. 

Jeg hadde en SA i uke 5 og det startet slik som du beskrev. Gladnyheten der er at jeg ble gravid mnd etter og nå venter barn i desember. Det er bare å fortsette å prøve :)

Hvis det viser seg at du har lett for SA, kan du be om utredning for det. Det kan være en fysisk årsak til slikt. 

Anonymkode: e7611...326

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dra hjem fra jobb. Ring legevakt og be om en ultralyd. De kan se om det er liv eller ikke. 

Jeg hadde en SA i uke 5 og det startet slik som du beskrev. Gladnyheten der er at jeg ble gravid mnd etter og nå venter barn i desember. Det er bare å fortsette å prøve :)

Hvis det viser seg at du har lett for SA, kan du be om utredning for det. Det kan være en fysisk årsak til slikt. 

Anonymkode: e7611...326

Signerer denne bare at jeg hadde ma i uke 13. Hadde brunlig utflod med nr 2/3 også og fikk tidlig ultralyd. Håper det samme gjelder deg💕

Anonymkode: 08c15...30c

Skrevet

Jeg hade sa i uke 5 byndte å blødd litt så ble det mere å mere men jeg var i uke 9 fosteret hade slutte å vokse i uke 5 men byndte ikke blød før uke 9 men jeg hade vilet ringt legen å fått en ul å fått skjekka det opp masse lykke til håpe det går bra 😊😊

Gjest kokosnøtt
Skrevet

Har nå vært hos legen. Hun er usikker på om det er abort eller ikke siden jeg har blødd så lite og det var brunt. De skal derfor ta blodprøver av meg nå og på onsdag så skal de se om HCG nivået synker eller stieger. Tror det verste men håper på det beste. Takk for alle svar <3

Skrevet
Den 29. august 2016 at 9.25, kokosnøtt skrev:

Har nå vært hos legen. Hun er usikker på om det er abort eller ikke siden jeg har blødd så lite og det var brunt. De skal derfor ta blodprøver av meg nå og på onsdag så skal de se om HCG nivået synker eller stieger. Tror det verste men håper på det beste. Takk for alle svar <3

krysser alle fingre for deg :klem:  Hold oss oppdatert

Skrevet

Jeg hadde brunlig utflod i uke 5 og 6, men alt var fint. Ønsker deg lykke til!!                      

Skrevet

Jeg og hadde brunlig utflod en ukes tid i uke 5-6. Det gikk bra.

Anonymkode: 6a242...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...