AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #1 Del Skrevet 28. august 2016 dette er en mann, godt voksen. Eldre enn meg, som gjør de raseste ting for å få oppmerksomheten min. Han blir verre og verre. Han stiller seg foran meg og bare smiler. Han stenger for meg når jeg skal gå et sted, som å stille seg i døra så jeg ikke skal komme forbi. Drar stolen unna når jeg skal sette meg. Legger foten sin bak når jeg går bak han så jeg snubler. Han er ikke direkte brutal. Jeg har ikke falt pga det, men det er litt irriterende. Og han går og sier navnet mitt hele tiden. Lurer liksom ikke på noe. Føler ikke det er mobbing akuratt , men hva skal man gjøre for å få slike til å slutte? Anonymkode: c480d...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #2 Del Skrevet 28. august 2016 Be han om å slutte å tulle? Si at det er lenge siden dere gikk ut av barneskolen? Anonymkode: 693ca...026 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #3 Del Skrevet 28. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: dette er en mann, godt voksen. Eldre enn meg, som gjør de raseste ting for å få oppmerksomheten min. Han blir verre og verre. Han stiller seg foran meg og bare smiler. Han stenger for meg når jeg skal gå et sted, som å stille seg i døra så jeg ikke skal komme forbi. Drar stolen unna når jeg skal sette meg. Legger foten sin bak når jeg går bak han så jeg snubler. Han er ikke direkte brutal. Jeg har ikke falt pga det, men det er litt irriterende. Og han går og sier navnet mitt hele tiden. Lurer liksom ikke på noe. Føler ikke det er mobbing akuratt , men hva skal man gjøre for å få slike til å slutte? Anonymkode: c480d...920 Har du bedt ham om å slutte? Anonymkode: 030d8...e8b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #4 Del Skrevet 28. august 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du bedt ham om å slutte? Anonymkode: 030d8...e8b Ja. men han tar det ikke til seg. han forstår det virkelig ikke. Anonymkode: c480d...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #5 Del Skrevet 28. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja. men han tar det ikke til seg. han forstår det virkelig ikke. Anonymkode: c480d...920 Si at hvis han ikke slutter så tar du det opp med sjefen? Anonymkode: 030d8...e8b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #6 Del Skrevet 28. august 2016 Da går du til din overordna en kan jo ikke ha det slik. Anonymkode: 4192b...53c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2016 #7 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) Dette høres veldig rart ut. Hvor gammel er han? Kan det være noe galt med ham? Har han plutselig forandret måte å være på eller har han alltid vært slik? Endret 28. august 2016 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #8 Del Skrevet 28. august 2016 Et øyeblikk siden, Rumle skrev: Dette høres veldig rart ut Hvor gammel er han? Kan det være noe galt med ham? Jeg lurer veldig egentlig. Virker som det er for morroskyld. Han er altid så sinnsykt blid. han er en spøkefugl. men virker som det er ekstra morsomt å drive på meg, han er ikke slik mot de andre. Han kan tulle med de og, men ikke slik ekstremt. Kanskje fordi han merker jeg ikke synes det er så gøy. Jeg har måtte ha en veldig kunstig latter for å late som jeg syntes noe var morsomt, i håp om at han slutta. Jeg orker rett og slett ikke å le hele tiden. Han har et behov for å være morsom. Jeg vet ikke egentlig hvordan andre takler ham. Anonymkode: c480d...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. august 2016 #9 Del Skrevet 28. august 2016 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer veldig egentlig. Virker som det er for morroskyld. Han er altid så sinnsykt blid. han er en spøkefugl. men virker som det er ekstra morsomt å drive på meg, han er ikke slik mot de andre. Han kan tulle med de og, men ikke slik ekstremt. Kanskje fordi han merker jeg ikke synes det er så gøy. Jeg har måtte ha en veldig kunstig latter for å late som jeg syntes noe var morsomt, i håp om at han slutta. Jeg orker rett og slett ikke å le hele tiden. Han har et behov for å være morsom. Jeg vet ikke egentlig hvordan andre takler ham. Anonymkode: c480d...920 Høres veldig spesielt og slitsomt ut. Om du har bedt ham om å slutte og han ikke tar det til seg, må du nesten ta det opp med sjefen. Du kan jo ikke ha det slik. Endret 28. august 2016 av Rumle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #10 Del Skrevet 28. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer veldig egentlig. Virker som det er for morroskyld. Han er altid så sinnsykt blid. han er en spøkefugl. men virker som det er ekstra morsomt å drive på meg, han er ikke slik mot de andre. Han kan tulle med de og, men ikke slik ekstremt. Kanskje fordi han merker jeg ikke synes det er så gøy. Jeg har måtte ha en veldig kunstig latter for å late som jeg syntes noe var morsomt, i håp om at han slutta. Jeg orker rett og slett ikke å le hele tiden. Han har et behov for å være morsom. Jeg vet ikke egentlig hvordan andre takler ham. Anonymkode: c480d...920 Eller så er det forsøk på flørting... Anonymkode: 8710d...e45 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #11 Del Skrevet 28. august 2016 I min verden heter det der klønete flørting. Han liker deg, men aner tydeligvis ikke hvordan han skal ta deg. :-) Anonymkode: a8d63...fd0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #12 Del Skrevet 28. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eller så er det forsøk på flørting... Anonymkode: 8710d...e45 ENIG. Anonymkode: 47d3f...426 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 28. august 2016 #13 Del Skrevet 28. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer veldig egentlig. Virker som det er for morroskyld. Han er altid så sinnsykt blid. han er en spøkefugl. men virker som det er ekstra morsomt å drive på meg, han er ikke slik mot de andre. Han kan tulle med de og, men ikke slik ekstremt. Kanskje fordi han merker jeg ikke synes det er så gøy. Jeg har måtte ha en veldig kunstig latter for å late som jeg syntes noe var morsomt, i håp om at han slutta. Jeg orker rett og slett ikke å le hele tiden. Han har et behov for å være morsom. Jeg vet ikke egentlig hvordan andre takler ham. Anonymkode: c480d...920 Har du prøvd å ikke le av ham i det hele tatt? Ignorer ham totalt når han oppfører seg sånn, eller se på ham med uttrykksløst steinansikt og tomt blikk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #14 Del Skrevet 28. august 2016 5 minutter siden, Cathrine88 skrev: Har du prøvd å ikke le av ham i det hele tatt? Ignorer ham totalt når han oppfører seg sånn, eller se på ham med uttrykksløst steinansikt og tomt blikk. Det har jeg gjort lenge, og det er nesten så det er derfor han synes det er morsomt tror jeg? Jeg skjønner ikke at noen gidder å søke oppmerksomhet hos noen som gir så lite tilbake. Men jeg er tidlig i 20 årene, han er vel litt over 40.. Anonymkode: c480d...920 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 28. august 2016 #15 Del Skrevet 28. august 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg gjort lenge, og det er nesten så det er derfor han synes det er morsomt tror jeg? Jeg skjønner ikke at noen gidder å søke oppmerksomhet hos noen som gir så lite tilbake. Men jeg er tidlig i 20 årene, han er vel litt over 40.. Anonymkode: c480d...920 Da synes jeg faktisk at du skal ta ham til side og si at det han driver med er mobbing, og at du kommer til å ta det videre til sjefen hvis han ikke slutter. Du føler kanskje ikke at det er mobbing, men det er akkurat det det er. Forestill deg at lillesøsteren eller datteren din kommer til deg og forteller at hun opplever noe lignende på skolen, med en eldre gutt som sparker bein på henne, trekker stolen unna når hun skal sette seg og sperrer veien for henne når hun prøver å komme forbi. Det er overhodet ikke greit. Og i dette tilfellet er det snakk om en voksen mann som bør vite bedre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #16 Del Skrevet 29. august 2016 Si til han at det ikke er morsomt, det er mulig det er morsomt for han med at for deg har det blitt et irritasjonsmoment og det forstyrrer deg i jobben. Er han litt oppegående tar han det til seg og stopper. Anonymkode: dc25b...ecb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #17 Del Skrevet 29. august 2016 Hadde sagt til han høyt så andre hører: jeg har tenkt meg til HR etterpå ang mobbingen din mot meg. Så du kan vente deg en innkallelse. Ha en strålende dag *smilefjæs* Anonymkode: cef48...9cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #18 Del Skrevet 29. august 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har måtte ha en veldig kunstig latter for å late som jeg syntes noe var morsomt, i håp om at han slutta. Jeg orker rett og slett ikke å le hele tiden. Han har et behov for å være morsom. Jeg vet ikke egentlig hvordan andre takler ham. Anonymkode: c480d...920 Her er problemet, du har oppmuntret han ved å late som om du liker oppførselen. Om noen smiler til deg og behandler deg bra, da tenker du selvsagt at de liker deg og oppførselen din, ikke sant? Anonymkode: b5041...7b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #19 Del Skrevet 29. august 2016 Høres ut som en jeg gikk på kurs med tidligere. Han sleit sosialt, dårlige sosiale antenner og han likte meg best derfor gikk det utover meg. Anonymkode: 52b1f...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #20 Del Skrevet 29. august 2016 Tror nok han sliter veldig sosialt, og trenger helt klart språk og klare beskjeder for å klare forstå noe. Sjefen kan vel også ta det opp med ham, tenker jeg. Anonymkode: d0714...3d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå