AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #1 Del Skrevet 28. august 2016 Jeg har lenge lurt på hva helge og kveldstilleggene mine er. Det står ikke i lønnslipp så vidt jeg kan se, og heller ikke i kontrakt. Er det forskjellig tillegg om man er sykepleier eller assistent, eller ligger selve tilleggene på det samme? Er det noen som jobber på sykehjem og vet hva tilleggene ligger på? Eller er det veldig forskjellig fra ansiennitet, utdanning og kommune? Anonymkode: a607a...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #2 Del Skrevet 28. august 2016 Jo det skal stå i lønnsslippen din. Jeg jobber som pleiemedarbeider på et sykehjem og får 45 i kveldstillegg og 50 i helgetillegg. Tror det pleier å ligge på det samme rundt om. Anonymkode: 569c4...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #3 Del Skrevet 29. august 2016 Jeg har hatt feriejobb som assistent på kjøkken på sykehjem de siste årene, der er det 50 i helgetillegg, kveldsjobbing er der ikke. Anonymkode: d1d3a...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 30. august 2016 #4 Del Skrevet 30. august 2016 Det skal stå på lønnslippen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #5 Del Skrevet 30. august 2016 Helgetillegget er likt, 50 kr timen. Kveldstillegget er ca 52-56 kr. Det avhenger av hva slags lønn man ellers har. Les hovedtariffavtalen Anonymkode: 781bb...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bærtur Skrevet 30. august 2016 #6 Del Skrevet 30. august 2016 Du kan også finne det i personalhåndboken hvis dere har noe sånt på jobben din! Man bruker å få en kopi når man blir ansatt. Hovedtariffavtale kan fungere om bedriften din følger den. KAn også være greit å bare spørre sjefen eller lønnsansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå