AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Jeg sliter ekstremt med motivasjon til trening. Så jeg tenkte å prøve å skrive ned hvor mye jeg tar i vekt på forskjellige øvelser. For da kan jeg se med mine egne øyne fremgang i tallene. Vet jeg har gått opp i vekt på noen øvelser, men ser det liksom ikke. Og ikke alltid jeg husker hvor mange kg jeg hadde sist osv 😅 Noen som har et lurt forslag til oppsett på dette? Finnes det treningsdagbøker som har et bra system på dette? Eventuelt en app jeg kan legge alt inn i? Anonymkode: 7c8f8...b54
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Fikk ikke lagt til, tusen takk for alle svar 😁 Anonymkode: 7c8f8...b54
SunnivaOslo Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Notatbok+penn Skriv dato og dag øverst så nedover skriver du øvelser feks knebøy,markløft osv også antall kg.. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 Fitocracy er bra til det formålet Anonymkode: 3dd2a...337
linsejesus Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Har du en Android-telefon kan jeg anbefale FitNotes på det varmeste. Da får du statistikk og kakediagrammer og alt du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå