AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Jeg er ei 18 år gammel jente og prøver å leve sunt. Selv om jeg ikke trener så mye, går jeg i godt tempo i rundt 1 time hver dag. Er naturlig slank, og lurer på om dette er nok mat og variert nok. Dette er maten jeg ofte spiser: Frokost: havregrøt med peanøttsmør og frukt/bær/et par grove skiver med avokado og frukt/grønnsaker Lunsj: salat. Veldig glad i søtpotet, grønnkål og forskjellige grønnsaker. Bruker mye hummus, frø eller tahini for å holde meg mett. Middag: det jeg får servert. Vi veksler mellom fisk og kjøtt og jeg hjelper ofte til ved å lage en salat. Kveldsmaten varierer mellom oppdkåret frukt og grønnsaker med nøttesmør eller lomper med fyll. I tillegg har jeg et par mellommåltider med frukt og nøtter. Anonymkode: 2e6c6...399
Gjest Ajax Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Ser bra ut det 😄 Men det et ikke noe som heter "naturlig slank" eller "naturlig tjukk". Spiser du for mye blir du tjukk, spiser du for lite blir du tynn 😄
Tvist Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 12 timer siden, Cyrus skrev: Ser bra ut det 😄 Men det et ikke noe som heter "naturlig slank" eller "naturlig tjukk". Spiser du for mye blir du tjukk, spiser du for lite blir du tynn 😄 Men det er jo noen som sliter med å legge på seg, mens andre sliter med å ikke legge på seg.
Gjest Ajax Skrevet 29. august 2016 #4 Skrevet 29. august 2016 9 minutter siden, Tvist skrev: Men det er jo noen som sliter med å legge på seg, mens andre sliter med å ikke legge på seg. De som sliter med å legge på seg gjør det fordi de sliter med å spise nok mat, og visa versa 😄 Får man kaloriene sine så går man opp i vekt, om ikke man er alvorlig syk. Ting som forbrenning og stoffskifte spiller marginale roller.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #5 Skrevet 29. august 2016 Hva er det du tror er usunt på den listen, TS? Anonymkode: a2a46...53b 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #6 Skrevet 29. august 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det du tror er usunt på den listen, TS? Anonymkode: a2a46...53b Hun spør ikke om noe av det er usunt, hun "lurer på om dette er nok mat og variert nok". Anonymkode: 05346...c9e 1
Klink Skrevet 29. august 2016 #7 Skrevet 29. august 2016 Ser veldig bra ut. Men maten du spiser inneholder en del kalorier. Så om du skal ned i vekt ville jeg kuttet ned på nøtter og peanøttsmør. Eller hvertfall ikke spist mye av det.
Klink Skrevet 29. august 2016 #8 Skrevet 29. august 2016 Ser du ikke skal ned i vekt. Da er det bare å fortsette med det gode kostholdet ditt.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #9 Skrevet 29. august 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun spør ikke om noe av det er usunt, hun "lurer på om dette er nok mat og variert nok". Anonymkode: 05346...c9e Jeg er uenig Anonymkode: a2a46...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå