Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min EL skulle vært forrige lørdag/søndag, men mensen var litt forsinket, så på appen min stod det tirsdag. Jeg har brukt EL-tester og fikk utrolig dårlig resultater på lørdag og tirsdag (men de var sterkere da enn resten av dagene) 

I dag testet jeg igjen. I dag er den KNALLPOSITIV! Sterkere enn kontrollstreken en uke etter forventet EL. Er det mulig? Betyr det at mensen blir en uke forsinket? Jeg skjønner ikke dette;) Er det noen som kan noe om dette? Jeg har sjelden forsinket mens. Aldri mer enn et par dager.

Legger ved bilde av tester gjort forrige og dagens test:)

IMG_7147.JPG

IMG_7162.JPG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alltid sånn att eggløsning kommer midt i syklusen. Den kan komme sent eller tidlig eller den kan til og med komme midt i menstruasjonen. Jeg selv har hatt menstruasjon og eggløsning på en og samme tid (som de har sett på UL), så det er absolutt mulig. 

Du får kanskje menstruasjon på den tiden du skal. Det får tiden vise ;) Evt blir du jo gravid hvis det er det du prøver på, og da kommer ikke menstruasjonen selvsagt. 

Anonymkode: f75f7...29f

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid sånn att eggløsning kommer midt i syklusen. Den kan komme sent eller tidlig eller den kan til og med komme midt i menstruasjonen. Jeg selv har hatt menstruasjon og eggløsning på en og samme tid (som de har sett på UL), så det er absolutt mulig. 

Du får kanskje menstruasjon på den tiden du skal. Det får tiden vise ;) Evt blir du jo gravid hvis det er det du prøver på, og da kommer ikke menstruasjonen selvsagt. 

Så selv om eggløsningen kommer nå, så kan jeg få mens på "forventet" tid. Håper sterkt på å bli gravid, så det er vel bare å hoppe i det;)

Skrevet
2 minutter siden, Henrihet skrev:

Så selv om eggløsningen kommer nå, så kan jeg få mens på "forventet" tid. Håper sterkt på å bli gravid, så det er vel bare å hoppe i det;)

Ja, det kan du absolutt :) Du får bare vente å se :) Masse lykke til! 

• 2 uker senere...
Skrevet

JOMMEN satt den!! :) I dag testet jeg positivt på graviditetstest fra billigetester!:) 

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye! 😃 Ubeskrivelig følelse! Lykke til 😊

Skrevet
47 minutter siden, Henrihet skrev:

JOMMEN satt den!! :) I dag testet jeg positivt på graviditetstest fra billigetester!:) 

Fantastisk👏🏻💕 Hvilken dpo er du i dag da?

Anonymkode: 8621a...885

Skrevet

haha:fnise: Gratulerer! 

Anonymkode: 74c74...ffa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...