Snop Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Lurer på om jeg skal kjøpe keratinbehandling på eBay og rette håret permanent hjemme. Er dette noe som er OK å gjøre selv, eller er det lurest å gjøre hos frisøren? Og kan noen anbefale et merke?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Ser jo masse folk som anbefaler det i den ebaygruppa for jenter på facebook,men jeg vet ikke helt. Har tenkt på det selv Anonymkode: 332be...8f5
Snop Skrevet 30. august 2016 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2016 14 timer siden, Kristiansand123 skrev: ja, ikke gjør det ! Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #5 Skrevet 30. august 2016 Jeg ville gjøre det for noen år siden hos frisøren og hun anbefalte å ikke gjøre det. Det sliter veldig på håret. Var bedre å bare bruke rettetang hver dag. Anonymkode: f29ab...6ea
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #6 Skrevet 30. august 2016 "Absolutt alle" i FB-gruppe "ebay for jenter/kvinner" har gjort det i det siste, føles det som. Og resultater er fantastiske, men det varierer hvor lenge det holder. Noen sier det holdt til håret vokste ut nesten, andre sier effekten forsvant etter 6-7 vask. Alle der kjøper jo samme keratinbehandling, coccochoco, så tror det kommer an på håret. Men ingen fått håret skadet eller noe annet problemer, så farlig er det absolutt ikke, men det varierer hvor lenge effekten varer. Har planer om å gjøre det selv. Men har ikke giddet ennå. Og ser at det må planlegges litt, for det tar tid, selve behandlingen og det at man ikke kan vaske håret eller bruke hestehalen eller engang ha håret bak ørene i 72 timer etter behandling. Bare sånn du vet. Åh de der frisørene som ikke anbefaler å gjøre noen ting hjemme. de er jo bare rede å miste inntekten - naturligvis. Anonymkode: fd8df...afd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå