AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Hei! Vi skal gifte oss på tinghuset i Trondheim i november. Det blir en enkel seremoni, med kun forlovere til stede (vi skal ha tre forlovere hver). Vi tenker å invitere til bryllupsfest for slekt og venner neste sommer, og det vil da bli en forbønn for borgerlig inngått ekteskap samtidig, så vi får en liten seremoni da også ☺️ Jeg lurer på om noen her inne har forslag til hvordan vi skal gjøre det på selve bryllupsdagen nå i november. Selve seremonien er på maks 15 min, og det blir en gang mellom 12.00-14.00. Vi tenker å spise middag i 16-17 tiden, så da får vi litt "dødtid" mellom seremonien og middagen. Noen forslag til hva vi kan gjøre i Trondheim i mellomtiden? 😄 Tenker kanskje å få i oss et champagneglass ett eller annet sted, og kanskje et lite måltid/lunsj/frukt?! Vi skal legge oss inn på hotell, så vi har et rom til disposisjon for evt klesskift og samlingspunkt etter middagen. Tenker god, gammeldags fest etter vi har spist middag 🙊 Kanskje noen av dere har forslag til en bra restaurant, bra utested, eller en fin plass vi burde innom? Vi har sett litt på "to rom og kjøkken", noen som har erfaringer med det spisestedet? Alle forslag til hvordan vi skal gjøre dagen vår så spesiell som mulig, mottas med stor takk! 💞 Alt fra seremonien, hvordan gjøre det så personlig som mulig, til "program" for dagen, restaurant og utested 🙏🏼 Anonymkode: c93c2...311
stan Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Hva med å bestille tid til fotografen i dødtiden? Dere har jo allerede klærne på.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #3 Skrevet 29. august 2016 Den 28. august 2016 at 20.56, stan skrev: Hva med å bestille tid til fotografen i dødtiden? Dere har jo allerede klærne på. Ja, jeg driver å sjekker ut fotograf i Trondheim 👍☺️ Tenker på andre "aktiviteter", eller ett eller annet som ville vært fint på en slik dag ☺️ TS Anonymkode: c93c2...311
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå