Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hårprodukter som tynger håret. Jeg har tynt, kort, skadet og lett hår.  Uten GHD-tanga mi ser jeg ut som Karius eller Baktus. Jeg vil helst slippe å bruke varme så mye, så håret får en sjans til å heale.

Shampoo, balsam, olje, krem... Ikke nøye, jeg tar imot alle tips!

Men ha i bakhodet at jeg har tynt hår, så jeg trenger ikke det som er mest fetende :P

Tips? :)

Anonymkode: c81a3...b34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er håret ditt mekanisk eller kjemisk skadet? (For mye varmeverktøy eller mye farging og bleking)

dersom det er mekanisk skadet, bør du få tak i en god fuktighetsgivende shampo, samt alltid bruke balsam og kur hver fjerde vask. Du kan også spør på salong etter en krem som tynger og kontrollerer håret :) dersom det er kjemisk skadet så må du ha gjenoppbyggende produkter med proteiner. Håret blir veldig uregjerlig når det er tørt eller skadet, fordi skjellaget står å spriger. Har slitt med det samme selv (og jeg er frisør på toppen av det hele, he he) fordi jeg bruket rettetang hver dag. Vær flink til å bruke varmebeskyttende og skaff deg noen gode produkter så skal nok det gjøre susen:)

Anonymkode: fd248...033

Skrevet

Jeg elsker Moroccanoil sin fuktkur (den med brunt lokk), den gir mitt fine hår litt fylde og det føles tykkere etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...