AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Jeg trenger hårprodukter som tynger håret. Jeg har tynt, kort, skadet og lett hår. Uten GHD-tanga mi ser jeg ut som Karius eller Baktus. Jeg vil helst slippe å bruke varme så mye, så håret får en sjans til å heale. Shampoo, balsam, olje, krem... Ikke nøye, jeg tar imot alle tips! Men ha i bakhodet at jeg har tynt hår, så jeg trenger ikke det som er mest fetende Tips? Anonymkode: c81a3...b34
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #2 Skrevet 30. august 2016 Er håret ditt mekanisk eller kjemisk skadet? (For mye varmeverktøy eller mye farging og bleking) dersom det er mekanisk skadet, bør du få tak i en god fuktighetsgivende shampo, samt alltid bruke balsam og kur hver fjerde vask. Du kan også spør på salong etter en krem som tynger og kontrollerer håret dersom det er kjemisk skadet så må du ha gjenoppbyggende produkter med proteiner. Håret blir veldig uregjerlig når det er tørt eller skadet, fordi skjellaget står å spriger. Har slitt med det samme selv (og jeg er frisør på toppen av det hele, he he) fordi jeg bruket rettetang hver dag. Vær flink til å bruke varmebeskyttende og skaff deg noen gode produkter så skal nok det gjøre susen:) Anonymkode: fd248...033
Callisto83 Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Jeg elsker Moroccanoil sin fuktkur (den med brunt lokk), den gir mitt fine hår litt fylde og det føles tykkere etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå