Gå til innhold

Erfaring med jentesex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 6. september 2016 at 8.44, kattepusen skrev:

De går aldri så langt som å møtes.. de driver å skriver og får kvinner til å skrive detaljert hva de vil gjøre når man møtes osv, også sitter dem å runker til det.. helt normalt. 

Jepp, og nå har også dette nærmest endt opp som en runketråd. Om ALLE de fake profilene er menn vet jeg ikke, men alle som har sett på catfish vet da hvordan man søker opp bilder på nett. Jeg har snakket med flere på Gaysir hvor jeg har søkt opp bildet og har kommet til profiler på diverse sosiale media, der brukerne som oftest kommer fra og bor i et annet land. Meldingene med disse har typisk en flørtete tone fra den fake profilen sin side. På forsiden til Gaysir står det "Jenter, sliter dere med uønskede meldinger?" med en guide til hvordan man blokkere brukere osv. Med uønskede meldinger mener de meldinger fra menn (for de som IKKE er bi), og meldinger fra "jenter" som ikke egentlig er det. Så redaksjonen i Gaysir er klar over problemet.

Anonymkode: 0c1ee...64c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, og nå har også dette nærmest endt opp som en runketråd. Om ALLE de fake profilene er menn vet jeg ikke, men alle som har sett på catfish vet da hvordan man søker opp bilder på nett. Jeg har snakket med flere på Gaysir hvor jeg har søkt opp bildet og har kommet til profiler på diverse sosiale media, der brukerne som oftest kommer fra og bor i et annet land. Meldingene med disse har typisk en flørtete tone fra den fake profilen sin side. På forsiden til Gaysir står det "Jenter, sliter dere med uønskede meldinger?" med en guide til hvordan man blokkere brukere osv. Med uønskede meldinger mener de meldinger fra menn (for de som IKKE er bi), og meldinger fra "jenter" som ikke egentlig er det. Så redaksjonen i Gaysir er klar over problemet.

Anonymkode: 0c1ee...64c

Det er ett virkelig morsomt aspekt med alle de fake-profilene som egentlig er menn på nettsamfunn og chats: Det må være en enormt stor forekomst av tilfeller hvor to "jenter" snakker livlig og detaljert med hverandre, hvor ingen av dem vet at motparten egentlig er mann... 

Det er forøvrig ikke et problem isolert til kvinner, selv menn får forespørsler fra menn, "forkledd" som jenter. Det er mulig å ganske raskt identifisere de falske, siden de som du nevner, har en ganske direkte og flørtende tone allerede fra starten. De oppfører seg ikke som jenter, men som mannen bak skulle ønske at jenter oppfører seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...