AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Jeg er ei jente på 29 år som tenner veldig på tanken om å ha sex med en jente. Noen som vil dele erfaringer? Hvordan jeg evt kan komme i kontakt med noen? Anonymkode: 36678...c7a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Var artig da jeg prøvde det. Litt uvant starten, men gikk seg til. Møtte henne på et utested på byen. Anonymkode: a003e...8dc
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #3 Skrevet 28. august 2016 Jeg vil anbefale fellesdusjen, for eksempel på treningssenteret. Da får du også sjekket ut godsakene på forhånd. Finn en dame i dusjen og spør om du skal såpe henne inn. Reaksjonen hennes vil gi deg svar på det du lurer på. Anonymkode: f969b...240 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #4 Skrevet 28. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil anbefale fellesdusjen, for eksempel på treningssenteret. Da får du også sjekket ut godsakene på forhånd. Finn en dame i dusjen og spør om du skal såpe henne inn. Reaksjonen hennes vil gi deg svar på det du lurer på. Anonymkode: f969b...240 IKKE dette! Anonymkode: 8a46e...d0c 11
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #5 Skrevet 28. august 2016 TS her. Jeg drømmer om å bli tatt med en strap on av en annen kvinne. Vil at det skal være så anonymt som over hode mulig! Anonymkode: 36678...c7a
Batgirl Skrevet 28. august 2016 #6 Skrevet 28. august 2016 Det er annerledes enn sex med en mann, men om det er noe du tenner på går det seg fort til! Jeg vil se på meg selv som hetero, men har absolutt noen gode sexopplevelser med kvinner! Hvis du bare vil ha random sex vil jeg anbefale deg en kontaktannonse på Nakenprat eller lignende! Da kan du avtale hva du ønsker og fortelle hva du tenner på først. Ellers funker det å sjekke opp folk på byen, evt Tinder 1
LiseOslo Skrevet 29. august 2016 #7 Skrevet 29. august 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg drømmer om å bli tatt med en strap on av en annen kvinne. Vil at det skal være så anonymt som over hode mulig! Anonymkode: 36678...c7a Prøv Nakenprat eller Gaysir. Jeg har truffet flere jenter der. Det er mye lettere å finne det du er ute etter og helt anonymt der enn på byen
AnonymBruker Skrevet 5. september 2016 #8 Skrevet 5. september 2016 Nå ble jeg kåt Anonymkode: 6a37f...888
Gjest Daenerys Skrevet 5. september 2016 #9 Skrevet 5. september 2016 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Daenerys, adm.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #10 Skrevet 6. september 2016 Jeg er i samme situasjon som deg. Har sinnsykt lyst til å ha sex med en jente. Men aner ikke hvor jeg skal møte noen. Jeg har prøvd Gaysir, men siden jeg ikke vil legge ut bilde, er det ingen som vil snakke med meg. I tillegg er jeg utrolig sjenert når jeg snakker med jenter. Noe helt annet enn å snakke med menn. Menn har jeg rundt lillefingern, men med det samme kjønnet blir jeg plutselig helt stum og klønete. Anonymkode: b5c87...3d8
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #11 Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme situasjon som deg. Har sinnsykt lyst til å ha sex med en jente. Men aner ikke hvor jeg skal møte noen. Jeg har prøvd Gaysir, men siden jeg ikke vil legge ut bilde, er det ingen som vil snakke med meg. I tillegg er jeg utrolig sjenert når jeg snakker med jenter. Noe helt annet enn å snakke med menn. Menn har jeg rundt lillefingern, men med det samme kjønnet blir jeg plutselig helt stum og klønete. Anonymkode: b5c87...3d8 Jeg er lesbisk og på Gaysir, og jeg tar ikke i anonyme profiler med ildtang en gang Mest fordi det er så utrolig mange menn som poser som jenter der. Anonymkode: 0c1ee...64c
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #12 Skrevet 6. september 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lesbisk og på Gaysir, og jeg tar ikke i anonyme profiler med ildtang en gang Mest fordi det er så utrolig mange menn som poser som jenter der. Anonymkode: 0c1ee...64c Sikkert skikkelig dumt spørsmål, men hvorfor er det menn som utgir seg for å være kvinner på geysir? Når man møter noen man har fått kontakt med så blir det jo mange ganger plutselig ganske åpenlyst hvilket kjønn man har? Eller er det runkemeldinger de er ute etter? Er BI selv og har aldri hatt profil på gaysir, men dette synes er rart. Anonymkode: aa817...0d9
SlemUlv Skrevet 6. september 2016 #13 Skrevet 6. september 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sikkert skikkelig dumt spørsmål, men hvorfor er det menn som utgir seg for å være kvinner på geysir? Når man møter noen man har fått kontakt med så blir det jo mange ganger plutselig ganske åpenlyst hvilket kjønn man har? Eller er det runkemeldinger de er ute etter? Er BI selv og har aldri hatt profil på gaysir, men dette synes er rart. Anonymkode: aa817...0d9 De går aldri så langt som å møtes.. de driver å skriver og får kvinner til å skrive detaljert hva de vil gjøre når man møtes osv, også sitter dem å runker til det.. helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #14 Skrevet 6. september 2016 Den 28. august 2016 at 15.38, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 29 år som tenner veldig på tanken om å ha sex med en jente. Noen som vil dele erfaringer? Hvordan jeg evt kan komme i kontakt med noen? Anonymkode: 36678...c7a Dette lurer jeg også på;) Vil egentlig bare oppleve å slikke ei deilig våt mus, vil ikke ha noe tilbake. Kun slikke mmmmm drømmer Anonymkode: b00f1...566
Gjest Daenerys Skrevet 6. september 2016 #15 Skrevet 6. september 2016 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Daenerys, adm.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #16 Skrevet 6. september 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg også på;) Vil egentlig bare oppleve å slikke ei deilig våt mus, vil ikke ha noe tilbake. Kun slikke mmmmm drømmer Anonymkode: b00f1...566 Ville gjerne brukt strap on på vedkommende også.... Ja, hvor finner man slike. Anser meg selv som hetero, lever i forhold med en mann. Fader å kåt jeg ble nå Anonymkode: b00f1...566
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #17 Skrevet 6. september 2016 Sex med jenter kan virkelig anbefales. Min favoritt (nå er dette det eneste jeg har prøvd da, men med en mann er en direkte motbydelig tanke). Jeg har hatt sex med jenter i 20år. Nå bor jeg sammen med ei, og vi har ofte sex og felles barn. Nå skal det legges til at jeg er mann. Men kvinner er snadder å ha sex med! Anonymkode: de3ef...8d7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. september 2016 #18 Skrevet 6. september 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Sykkelkopp Skrevet 6. september 2016 #19 Skrevet 6. september 2016 Sex med jenter anbefales Gode steder å møte dem er tinder eller bussen
AnonymBruker Skrevet 6. september 2016 #20 Skrevet 6. september 2016 Ja, har erfaring med jentesex. Jeg er bifil så jeg har hatt sex med jenter. Jeg synes det deiligste er å slikke. Kjenne kroppen hennes gå opp i bro fordi hun har det deilig. Kose meg med musa hennes og at hun fingrer og slikker meg tilbake. ❤️ Anonymkode: aa817...0d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå