AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #1 Skrevet 28. august 2016 Hei! Er det noen her inne som har hatt mensen og likevell vert gravid? jeg fikk rosautflod noen dagen før mensen, så på dagen så fikk jeg mer smerter enn normalt, men blødde bare noen dråper med blod hver gang jeg gikk på do. Jeg tok en ob i da jeg sov, å den var det nesten ikke blod på, bare brunt. Dette er helt uvanlig for meg. Jeg tok en test i går bare for å vær sikker, men den var negativ. men kan keg likevell være gravid? håper veldig på svar Anonymkode: d78f7...836
Gjest summesumbi Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Tvilsomt at du er gravid når du har passert forventet mens og tatt negativ test. Litt hormonell ubalanse kanskje. Ta en ny test om en ukes tid hvis du fortsatt er usikker:-)
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #3 Skrevet 28. august 2016 Jeg vet om flere som hadde mensen 1 gang men var gravide likevel. Det kan tenkes noe hormonell ustabilt, kanskje du har spist mindre, gått ned i vekt eller noe denne mnd. Merker du andre "symptomer"? Du kan evt vente 5-7 dager og teste igjen? Det ville jeg gjort. Anonymkode: c5622...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå