Gjest baby-E Skrevet 13. november 2004 #1 Skrevet 13. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=254350 så utrolig tragisk. tenk det da...11ÅR!
Grooo Skrevet 13. november 2004 #2 Skrevet 13. november 2004 Uff så trist! Men hvordan kan hjertet bare stoppe sånn helt uten videre da? Stakkars familien og de som var rundt henne.
Gjest baby-E Skrevet 13. november 2004 #3 Skrevet 13. november 2004 Men hvordan kan hjertet bare stoppe sånn helt uten videre da? . si det. Må vel ha (uten at jeg skal spekulere i fakte...) no medfødt hjertefeil eller no.. uansett kjempetrist.
Bamseline Skrevet 13. november 2004 #4 Skrevet 13. november 2004 Så trist, det er jo altfor tidlig å gå bort. Hun skulle jo hatt hele livet foran seg. Kjærester, skole, venninder og alt som hører ungdomstiden til. Kan ikke være lett for familien hennes og alle som sto henne nær, de får nok en tøff tid fremover....
nyibyen Skrevet 13. november 2004 #5 Skrevet 13. november 2004 Huff.... Jeg husker jeg hadde en venninne som var veldig aktiv innen sport da jeg gikk på barne/ungdomsskolen. Hun ble frarådet sport fra legen sin pga uregelmessigheter med hjertet. Det var nok ikke uten grunn, tenker jeg nå.
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #6 Skrevet 15. november 2004 Vi hadde en jente på barneskolen jeg gikk på som plutselig segnet om i klasserommet og døde. Vi fikk vite at hun hadde en medfødt hjertefeil som ingen visste om. Etter hva jeg har forstått så er slike medfødte hjerte og hjernefeil umulige og oppdage ved vanlige undersøkelser. Noen lever med disse feilene hele livet mens andre plutselig dør uten at noen rekker å gjøre noe som helst for å redde dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå