Gå til innhold

jente på 11 døde..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist!

Men hvordan kan hjertet bare stoppe sånn helt uten videre da? Stakkars familien og de som var rundt henne.

Skrevet

Men hvordan kan hjertet bare stoppe sånn helt uten videre da? .

si det. Må vel ha (uten at jeg skal spekulere i fakte...) no medfødt hjertefeil eller no..

uansett kjempetrist.

Skrevet

Så trist, det er jo altfor tidlig å gå bort. Hun skulle jo hatt hele livet foran seg. Kjærester, skole, venninder og alt som hører ungdomstiden til. Kan ikke være lett for familien hennes og alle som sto henne nær, de får nok en tøff tid fremover....

Skrevet

Huff....

Jeg husker jeg hadde en venninne som var veldig aktiv innen sport da jeg gikk på barne/ungdomsskolen. Hun ble frarådet sport fra legen sin pga uregelmessigheter med hjertet. Det var nok ikke uten grunn, tenker jeg nå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde en jente på barneskolen jeg gikk på som plutselig segnet om i klasserommet og døde. Vi fikk vite at hun hadde en medfødt hjertefeil som ingen visste om.

Etter hva jeg har forstått så er slike medfødte hjerte og hjernefeil umulige og oppdage ved vanlige undersøkelser. Noen lever med disse feilene hele livet mens andre plutselig dør uten at noen rekker å gjøre noe som helst for å redde dem :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...