AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Ja, har du? Hvis ja, så del gjerne historien 😀 Anonymkode: c05d3...c5b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Blott catfisha? Blitt catfished mener du? Anonymkode: f2661...d58
Gjest LykkeligPer Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Å beklager! Rakk ikke å se at jeg hadde skrevet feil før jeg trakk på send 🙈😂 Riktig er blitt catfished
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 usikker på om dette går under "Catfishing". Men da jeg var 13 år så kom jeg i kontakt med en som var 14 år. Han var så klart ikke det, han var i 40 årene. Glemmer han aldri, han er ene og alene grunnen til at jeg har nettvett. Dette er litt.. flaut. Men i noen år så var jeg i kontakt med en på min alder. Han er sanger fra et annet land. Møttes ved en tilfeldighet på danskebåten, etter å ha sett han på TV. Jeg satt å så på div videoer av han, da han hørte seg selv. Begynte å prate til meg og slik møttes vi. Vi holdt kontakten i via mail, msn og en chat på hjemmesiden hans. Han skulle så på turné i noen måneder og hadde mye med skole, sangtimer og alt. Så vi tok en planlagt pause på ca 4 måneder. Plutselig får jeg en mail om at han har fått ny mailadresse. Han fikk låne farens pc til å skrive til meg. Merket at noe ikke stemte etter hvert. Fant så ut at det var ei jeg kranglet mye med, som hadde fått vite om han av venninnen min. Hun hadde da laget denne mailen, i håp om at jeg skulle bite på. Da jeg fant det ut så snakket vi kun på cam, og mobil etter det. Jeg fikk mobilnummeret hans, på grunn av det som skjedde. Jeg klarte ikke å føle meg trygg. Dette skjedde like etter den første hendelsen. Vi snakket nesten daglig i flere år. Fra vi var 11 år til vi var 16. Han begynte så å dope seg, feste og tok litt av. Så jeg tok avstand fra han og vi vokste fra hverandre. Hører fra han nå og da på facebook. Vi møttes to ganger etter første møtet. Ene gangen da jeg var på ferie i nabolandet, og en gang i Danmark da vi var der samtidig. Anonymkode: bea28...8d1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #6 Skrevet 27. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: usikker på om dette går under "Catfishing". Men da jeg var 13 år så kom jeg i kontakt med en som var 14 år. Han var så klart ikke det, han var i 40 årene. Glemmer han aldri, han er ene og alene grunnen til at jeg har nettvett. Dette er litt.. flaut. Men i noen år så var jeg i kontakt med en på min alder. Han er sanger fra et annet land. Møttes ved en tilfeldighet på danskebåten, etter å ha sett han på TV. Jeg satt å så på div videoer av han, da han hørte seg selv. Begynte å prate til meg og slik møttes vi. Vi holdt kontakten i via mail, msn og en chat på hjemmesiden hans. Han skulle så på turné i noen måneder og hadde mye med skole, sangtimer og alt. Så vi tok en planlagt pause på ca 4 måneder. Plutselig får jeg en mail om at han har fått ny mailadresse. Han fikk låne farens pc til å skrive til meg. Merket at noe ikke stemte etter hvert. Fant så ut at det var ei jeg kranglet mye med, som hadde fått vite om han av venninnen min. Hun hadde da laget denne mailen, i håp om at jeg skulle bite på. Da jeg fant det ut så snakket vi kun på cam, og mobil etter det. Jeg fikk mobilnummeret hans, på grunn av det som skjedde. Jeg klarte ikke å føle meg trygg. Dette skjedde like etter den første hendelsen. Vi snakket nesten daglig i flere år. Fra vi var 11 år til vi var 16. Han begynte så å dope seg, feste og tok litt av. Så jeg tok avstand fra han og vi vokste fra hverandre. Hører fra han nå og da på facebook. Vi møttes to ganger etter første møtet. Ene gangen da jeg var på ferie i nabolandet, og en gang i Danmark da vi var der samtidig. Anonymkode: bea28...8d1 Åh! Så skummelt men samtidig spennende å lese. Her er min historie fra da jeg ble catfished; For tre år tilbake så var det en utenlandsk jente på instagram, som fort ble veldig populær blant meg, mine kompiser og jevnaldrende gutter på og rundt vår alder. La oss kalle denne jenta for Sana. Sana la ut utrolig pene og flotte bilder av seg på Instagram, der hun hadde liten, spinkel nese, store og flotte lepper. Lite fint ansiktsform, fin kropp, store pupper, bra rumpe. Ja, hu så drit bra ut og var bokstaveligtalt noe helt nytt, altså hun så ikke ut som de "standard" jentene. Hun så ut som en utrolig pen modell. Vi alle visste at hu jenta her er EKTE, da profilen var ekte og hun hadde mange venninner som skrev til hu på profilen og som hu skrev til. Men, hun var ALDRI tagget på noen bilder på Instagram og hadde ikke Facebook heller. Men Snapchat hadde hu, så vi alle gutta la hu til på snap, hun godtok alle og begynte å flørte med MEG. Vi snakka sammen HVER dag, men hun pleide aldri å snappe trynet sitt? Kroppen snappet hun av og til, men ikke trynet sitt. Men etterhvert så begynte hun å sende snap av trynet sitt også, og det var her alle begynte å mistenke Sana og utseende hennes. Sana sendte snap som man så var REDIGERTE lenge før Snapchat fikk redigeringene sine. Dette var bilder som klart var belyset, tonet med og det ene og andre. Vi fant seinere ut at hu lastet om redigerte bildet av seg fra en annen app og sendte det på Snapchat til oss alle. Plutselig så ser vi hu Sana i byen en dag. Lav, lubben, STYGG og hårete..Jepp, siste gang jeg logga inn på insta den gangen Anonymkode: c05d3...c5b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #7 Skrevet 28. august 2016 Hva i helsikken er det??? Anonymkode: 0825d...da4
jabx Skrevet 30. august 2016 #8 Skrevet 30. august 2016 Den 28.8.2016 at 16.19, AnonymBruker skrev: Hva i helsikken er det??? Anonymkode: 0825d...da4 Det er vel når noen gir seg ut for å være noen de ikke er.
fuglekvitter__ Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Nei - men jeg vet om noen som har opplevd det. Dårlig gjort. Da har som sagt andre presentert seg for å være noe og noen de ikke er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå