Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #1 Skrevet 13. november 2004 Mangen gutter blir veldig tente på at dama svelger sæden eller tar den i munnen.Hva er det som gjør at dette er noe dere vil at vi skal? Er det noe manndomsgreier? Hadde jeg vært gutt hadde jeg aldri engang hintet til at jenten skulle svelget det eller toucha det i det hele tatt...usjjj... Jeg har gjort det altså-ikke akkurat min favoritt og jeg gjor det bare for at typen skulle bli fornøyd.
Superlammet Skrevet 14. november 2004 #2 Skrevet 14. november 2004 Mangen gutter blir veldig tente på at dama svelger sæden eller tar den i munnen.Hva er det som gjør at dette er noe dere vil at vi skal? Er det noe manndomsgreier? Hadde jeg vært gutt hadde jeg aldri engang hintet til at jenten skulle svelget det eller toucha det i det hele tatt...usjjj... Jeg har gjort det altså-ikke akkurat min favoritt og jeg gjor det bare for at typen skulle bli fornøyd. Jeg for min del vil ikke at dama skal gjøre det... hvis hu vil er det greit for meg, men jeg klarer meg like fint dersom hun ikke gjør det også..
missluna Skrevet 14. november 2004 #3 Skrevet 14. november 2004 Spurte sambo om dette og han sa at det nok var en måte for gutta å "underkaste" seg jenta på. At han da hadde litt makt over henne og hennes vilje kind of. Pga at det ikke er så mange jenter som synes det er veldig digg... Merkelig greie... Jeg tror nok ikke jeg ville tennt på at gutten min gjorde ting med meg som han _egentlig_ ikke likte da...
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2004 #4 Skrevet 15. november 2004 Jeg gjør det når jeg har lyst til det. Ikke fordi fyren ber meg om det. Om han ikke blir fornøyd på annet vis kan han bare ha det så godt.
Gjest Phoolia Skrevet 15. november 2004 #5 Skrevet 15. november 2004 Spurte sambo om dette og han sa at det nok var en måte for gutta å "underkaste" seg jenta på. At han da hadde litt makt over henne og hennes vilje kind of. ????? :o Hvordan er det mulig og både underkaste seg jenta, og samtidig ha makt over henne??? Noe konfilktfylt resonnement....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå