kkristin Skrevet 13. november 2004 #1 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg vet at mange kvinner er utsatt for å få angst etter de får sitt første barn. Er det noen av dere som har fått mer enn et barn og merket om dere var ekstra utsatt da også, eller om dere var sterkere da? Vi har ei jente på 16mnd og vurderer og få et barn til. Jeg har slitt litt med angst nå i et par-tre mnd. Føler jeg har kommet veldig langt og er utrolig mye bedre, men det å få et til barn er slik en stor avgjørelse, så jeg er så redd for å få enda et tebakefall etter nr. to, og føle meg utilstrekkelig som mor. Men jeg vil ikke la angsten styre livet mitt og gjøre meg redd for å leve som et normalt menneske, da har jo angsten ihvertfall en overdreven makt over meg. Noen som skjønner meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 13. november 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 13. november 2004 Har veldig lyst på realistisk oppmuntrende svar.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 14. november 2004 #3 Del Skrevet 14. november 2004 Har sendt deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2004 #4 Del Skrevet 14. november 2004 Hos meg toppet det seg etter barn nr. to. Men det har uansett fått en meget god utgang i og med at jeg da var nødt til å søke proffesjonell hjelp - noe som har hjulpet meg enormt. Jeg har faktisk forstått hvorfor jeg fikk angst og har endret mye i livet mitt. I dag har jeg det utrolig mye bedre med meg selv - og jeg tror nok at familien min også har det mye bedre med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå