Gå til innhold

Mine resepter - står ikke reit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Var inne på mine resepter i dag og skulle se om legen min hadde lagt inn ny resept for den medisinen jeg går på. Og, det hadde han. Men jeg hadde ikke med meg nok penger i dag og hadde kun råd til å kjøpe 2 av 3 pakker. Så da jeg kom hjem i dag og logget inn på mine resepter, så så jeg at det ikke lenger stod noe Reit på medisinen, men det står at medisinen har en utløpsdato den 2.september.16, også er det en liten ⏳ med rødt utropstegn ved siden av. 

For å ha nok medisin for mnd så må jeg ha tre pakker, tenkte å låne litt penger fra foreldrene og kjøpe den siste pakken, men litt redd jeg har rotet det til for meg nå? Noen som vet om jeg fortsatt kan hente den siste pakken min? 

Anonymkode: 52f63...d45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva stå det på "Antall pakninger/enhet" ? Både på uttak og på resepten.

Anonymkode: d8823...a4c

Skrevet

Apoteket ditt kan vel enkelt svare på dette?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva stå det på "Antall pakninger/enhet" ? Både på uttak og på resepten.

Det står 3.

Skrevet

Du må nok bare vente til mandag og spørre på apoteket du var på :) 

Men var det slik at apotekteknikeren nektet å gi deg alt, eller var det du som ikke hadde penger til å ta ut alt? Det er to forskjellige situasjoner.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er det du prater om? I åpningsinnlegget skriver du at du ikke hadde nok penger, så skriver du senere at apoteket ikke ga deg det du 'hadde krav på'? Du har ikke' krav på' mer enn du kan betale for, da! Folk... 

Endret av Guile
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok bare vente til mandag og spørre på apoteket du var på :) 

Men var det slik at apotekteknikeren nektet å gi deg alt, eller var det du som ikke hadde penger til å ta ut alt? Det er to forskjellige situasjoner.

Jeg får dekket 80% av utgiftene på ISO, og til vanlig så pleier det å ligge inne på systemet at jeg skal betale en liten egenandel, så tok med meg kun 450 kroner, men vedkommende som ekspediterte meg, mente hun ikke fant det i systemet og krevde full betaling, da jeg kun hadde medisiner for dagen i dag, så betalte jeg for bare de to pakkene som HUN BARE KUNNE gi. Jeg tok jo med nok penger for pakkene, men måtte betale fullpris, pluss hun hadde uansett ikke gitt meg alle pakkene, da hun mente hun bare kunne gi to

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger.
/lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...