Gå til innhold

Tips til "naturlig" flørting og berøring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare så utrolig dårlig på dette med å tolke og ta initiativ når det passer seg. Synes det er vanskelig å vite feks når det passer seg å flørte, hvor "langt jeg kan gå" (når det gjelder flørting og litt berøring, uten å gjøre det for seksuelt) og når det er naturlig å feks kjærtegne han og sette meg nærmere osv. 

Har holdt på med en nå i sommer, men vi har ikke fått vært så mye sammen pga ferier, så jeg vil jo ikke være for "på", men heller ikke virke avvisende, for jeg er jo interessert. Hittil er det egentlig han som har tatt mest initiativ til berøring og flørting, så jeg vil jo gjerne gi samme inntrykk tilbake nå.

Tips anyone?:)

Anonymkode: 6f3fe...466

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt :fnise:

Anonymkode: a3fbc...482

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dytt :fnise:

Anonymkode: a3fbc...482

Takk!:) venter enda på svar...

ts

Skrevet

Vanskelig å gi konkrete tips egentlig. Det er jo sånt som gjerne går naturlig, alt utifra hvor man sitter/står i forhold til hverandre, avstand, setting rundt osv. Sitter man f.eks på en restaurant går det jo an å "helt tilfeldig" stryke et ben mot hans ben under bordet. Sitter man ved siden av han eller står rett ovenfor hverandre kan man tilfeldigvis stryke en hånd lett over armen hans, legge en hånd på hans ovenfor bordet hvis han sier noe morsomt osv osv. Det er jo bare sånt som kommer tilfeldig og av seg selv da man gjerne vil komme nær personen :)

Anonymkode: 4c634...235

Skrevet
Den 27.8.2016 at 21.13, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare så utrolig dårlig på dette med å tolke og ta initiativ når det passer seg. Synes det er vanskelig å vite feks når det passer seg å flørte, hvor "langt jeg kan gå" (når det gjelder flørting og litt berøring, uten å gjøre det for seksuelt) og når det er naturlig å feks kjærtegne han og sette meg nærmere osv. 

Har holdt på med en nå i sommer, men vi har ikke fått vært så mye sammen pga ferier, så jeg vil jo ikke være for "på", men heller ikke virke avvisende, for jeg er jo interessert. Hittil er det egentlig han som har tatt mest initiativ til berøring og flørting, så jeg vil jo gjerne gi samme inntrykk tilbake nå.

Tips anyone?:)

Vær bevisst på å ikke gå for mye i autopilot modus når du forholder deg til han eller andre forøvrig.

Ikke gi han for "harde" #shittests ...tror den der med å "ikke være for PÅ" blir for brutal for å teste reaksjonen og at han da vil føle seg veldig #needy om han må fortsette å bevise sin interesse. 

Anonymkode: e81f8...b2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...