AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #1 Del Skrevet 27. august 2016 hvis bestevenninnen din har såret deg, og dere skal ta dere en samtale om dette for å prøve å ordne opp, hvor fort forventer dere å bli prioritert? Er det ok at samtalen utsettes over en uke? Anonymkode: 76dde...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 27. august 2016 #2 Del Skrevet 27. august 2016 Kommer jo litt an på hvorfor det skjer først om over en uke? Samtidig er det viktig å skille mellom de forventninger man selv lager, og de som andre faktisk gir. Dessuten kan litt tid gjøre det hele mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #3 Del Skrevet 29. august 2016 Hvor ofte treffes dere til vanlig? Det kan ofte gå et par uker melom hver gang jeg trefferbesteveninnen min,så om en samtalebleutsatt en uke hadde jeg overhodet ikketenktover det. Hvis vi vanligvishadde sett hverandre flere ganger i uka,såhadde jeg kanskje syntes det var litt rart,men i såfall spørs det ogsålitt på hva konflikten bygger i. Noen ganger har venner i utgangspunktet ulike forventninger i forhold til hvor ofte man skal møtes. Hvis konflikten bygger i noe sånt, kan det hende veninnen din trenger litt avstand før den samtalen. Det kan jo også hende at hun rett og slett bare er opptatt? Det er ikke alltid man har mulighet til å taseg tid, selv til ting man egentlig ønsker å prioritere. En samtalesom den dere skal ha krever at man har god tid, det er ikke noe lurt å begynne påen sånn samtalemedmindre man faktisk har tid til å bli sittende til man er ferdigsnakka. Anonymkode: e7d40...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå