Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettrt

Endret av xxbambi
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i samme situasjon som deg. Jeg HATER å gå på ut på byen. Føler det press på å ha fine klær.

Jeg har hørt en sier jeg ser ut som en boms. Men jeg er ivertfall meg selv.

Nett-dating fungerte dårlig for meg. Sikkert fordi jeg studerer.

Anonymkode: a13b7...1e8

• Liker 1
Skrevet

Å gå ut på byen er vel ikke den beste arenaen for å innlede et seriøst forhold. Det er absolutt ikke det som hindrer deg i å få en kjæreste. 

Anonymkode: 78de5...322

• Liker 3
Skrevet

Tinder?

Eventuelt gjennom venner, studiet, osv

Skrevet

Finn deg en gjennom studiet ditt.

Sudentforeninger for eksempel.

Eller så kan du doble utvalget og sjansene ved å være åpen for å finne deg en dame.

Anonymkode: d924f...d25

Skrevet

Er heller ikke glad i å gå ut på byen eller feste generelt, så er noe i samme båt, tror du bare må finne felles kjente der du studerer eller via nettet eventuelt.

Skrevet
Den 27. august 2016 at 20.57, xxbambi skrev:

Håper at noen smarte kvinner og menn her inne kan hjelpe meg .

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene, og ønsket om å finne kjærligheten har stått såå høyt i mange år nå. :tongue:

Jeg studerer et tøft studie, så det blir mange timer på lesesalen hver dag. Ellers tilbringes resten av dagen på treningsstudio, mathandling eller ute i sentrum/butikker.

Til tross for at jeg er ung, er jeg ikke begeistret for å gå ut på byen. Føler guttene som kunne vært aktuelle ift. alder, kun er ute etter one night stands. De fleste vennene mine har samboere, så naturligvis er det også en stor faktor som gjør at jeg drar sjeldent ut på byen.

Føler altså jeg er "tilgjengelig", bortsett fra at jeg ikke går ut på byen, men hverdags-sjekking er jo ikke normalen her i Norge. De guttene jeg tidligere har "datet", har jeg truffet gjennom facebook og instagram, ved at de har kontaktet meg. Men jeg har kommet til et punkt der jeg har akseptert at det ikke kan funke slik lengre, siden jeg ikke klaffer med disse guttene og det aldri blir et forhold ut av det. 

Er det en nødvendighet å gå ut på byen? Eller er det andre som føler de er i samme situasjon som meg? Hadde satt så uendelig stor pris på alle innslag  :blomst:

Har du prøvd den andre veien? At du tar kontakt?

sitte og vente på at den rette kommer er sjelden en idieell ide.

Dem guttene som tar kontakt tar gjerne kontakt med mange andre også. 

Anonymkode: 53d8c...44d

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd den andre veien? At du tar kontakt?

sitte og vente på at den rette kommer er sjelden en idieell ide.

Anonymkode: 53d8c...44d

Dette! 

Anonymkode: 1a14a...89f

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Dette! 

Det må jeg innrømme at jeg ikke har 🙊 er jo bare fordi kjønnsrollene er sånn.. Men hvordan går man frem til dette da? Bare går bort til en fyr ute på gata og invitere på kaffe? 

Skrevet
Den 27. august 2016 at 21.09, Summers skrev:

Tinder?

Har vurdert tinder/happn! Jeg er veldig old fashion når det kommer til flørting osv, så håper at det finnes menn der som ikke er ute etter en ting da .. Har hørt av venninner som har brukt disse appene at det bare er sånn 🙊

Skrevet
2 minutter siden, xxbambi skrev:

Det må jeg innrømme at jeg ikke har 🙊 er jo bare fordi kjønnsrollene er sånn.. Men hvordan går man frem til dette da? Bare går bort til en fyr ute på gata og invitere på kaffe? 

Hadde jeg aldri turt:popcorn:

Anonymkode: ded88...b90

Skrevet
1 minutt siden, xxbambi skrev:

Har vurdert tinder/happn! Jeg er veldig old fashion når det kommer til flørting osv, så håper at det finnes menn der som ikke er ute etter en ting da .. Har hørt av venninner som har brukt disse appene at det bare er sånn 🙊

Tinder er fullt av umoralske menn. Hadde droppet det. 

Anonymkode: e194e...168

Skrevet
2 minutter siden, xxbambi skrev:

Ja, men kjønnsrollene er feil. Jeg er jente og jeg pleier å ta kontakt med gutter hvis jeg vil, da får jeg de jeg vil ha og ikke alt annet skrap ;) Nei, har aldri gått bort til noen på gata, vil heller anbefale deg å bli kjent litt med en først og så invitere på kaffe. Eller via facebook/instagram hvis du er mer vant med de kanalene :) 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg aldri turt:popcorn:

Anonymkode: ded88...b90

You snooze you lose.

Skrevet
Den 27.8.2016 at 21.09, Summers skrev:

Tinder?

Tinder er for de som ønsker tilfeldig sex...

Anonymkode: 8d81a...26b

Gjest Herr Heftig
Skrevet
Den 8/27/2016 at 20.57, xxbambi skrev:

Håper at noen smarte kvinner og menn her inne kan hjelpe meg .

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene, og ønsket om å finne kjærligheten har stått såå høyt i mange år nå. :tongue:

Jeg studerer et tøft studie, så det blir mange timer på lesesalen hver dag. Ellers tilbringes resten av dagen på treningsstudio, mathandling eller ute i sentrum/butikker.

Til tross for at jeg er ung, er jeg ikke begeistret for å gå ut på byen. Føler guttene som kunne vært aktuelle ift. alder, kun er ute etter one night stands. De fleste vennene mine har samboere, så naturligvis er det også en stor faktor som gjør at jeg drar sjeldent ut på byen.

Føler altså jeg er "tilgjengelig", bortsett fra at jeg ikke går ut på byen, men hverdags-sjekking er jo ikke normalen her i Norge. De guttene jeg tidligere har "datet", har jeg truffet gjennom facebook og instagram, ved at de har kontaktet meg. Men jeg har kommet til et punkt der jeg har akseptert at det ikke kan funke slik lengre, siden jeg ikke klaffer med disse guttene og det aldri blir et forhold ut av det. 

Er det en nødvendighet å gå ut på byen? Eller er det andre som føler de er i samme situasjon som meg? Hadde satt så uendelig stor pris på alle innslag  :blomst:

Den 8/27/2016 at 21.02, AnonymBruker skrev:

jeg er i samme situasjon som deg. Jeg HATER å gå på ut på byen. Føler det press på å ha fine klær.

Jeg har hørt en sier jeg ser ut som en boms. Men jeg er ivertfall meg selv.

Nett-dating fungerte dårlig for meg. Sikkert fordi jeg studerer.

Anonymkode: a13b7...1e8

Dere kan få venninnene deres til å spleise dere. I TS sitt tilfelle, så har jo alle venninnine kjæreste. Regner med at disse har guttevenner som kan være aktuelle.

Skrevet

Jeg vanker mye på byen helt edru. Jeg har aldri helt skjønt at byen er et godt sjekkested. Altfor mye mas, alkohol og høy musikk. Hvordan kan f.eks. introverte mennesker treffe hverandre i en slik setting?

Anonymkode: 3cd2f...919

Skrevet
13 timer siden, xxbambi skrev:

Jeg var på tinder i en stund og lette etter noe seriøst, men gav opp til slutt da alle jentene enten kun ville flørte eller var helt horribel på smaltalk slik at man måtte hale og dra samtalen ut av dem.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder er fullt av umoralske menn. Hadde droppet det. 

Anonymkode: e194e...168

Akkurat som resten av verden. Fulle av umoralske kvinner og menn. Det betyr ikke at alle er det :)

Du høres litt ut som meg her egentlig, for jeg har også prøvd å finne meg noe i det sisten uten helt å lykkes. Begynner egentlig å gi litt opp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...