Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

slettrt

Endret av xxbambi
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i samme situasjon som deg. Jeg HATER å gå på ut på byen. Føler det press på å ha fine klær.

Jeg har hørt en sier jeg ser ut som en boms. Men jeg er ivertfall meg selv.

Nett-dating fungerte dårlig for meg. Sikkert fordi jeg studerer.

Anonymkode: a13b7...1e8

• Liker 1
Skrevet

Å gå ut på byen er vel ikke den beste arenaen for å innlede et seriøst forhold. Det er absolutt ikke det som hindrer deg i å få en kjæreste. 

Anonymkode: 78de5...322

• Liker 3
Skrevet

Tinder?

Eventuelt gjennom venner, studiet, osv

Skrevet

Finn deg en gjennom studiet ditt.

Sudentforeninger for eksempel.

Eller så kan du doble utvalget og sjansene ved å være åpen for å finne deg en dame.

Anonymkode: d924f...d25

Skrevet

Er heller ikke glad i å gå ut på byen eller feste generelt, så er noe i samme båt, tror du bare må finne felles kjente der du studerer eller via nettet eventuelt.

Skrevet
Den 27. august 2016 at 20.57, xxbambi skrev:

Håper at noen smarte kvinner og menn her inne kan hjelpe meg .

Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene, og ønsket om å finne kjærligheten har stått såå høyt i mange år nå. :tongue:

Jeg studerer et tøft studie, så det blir mange timer på lesesalen hver dag. Ellers tilbringes resten av dagen på treningsstudio, mathandling eller ute i sentrum/butikker.

Til tross for at jeg er ung, er jeg ikke begeistret for å gå ut på byen. Føler guttene som kunne vært aktuelle ift. alder, kun er ute etter one night stands. De fleste vennene mine har samboere, så naturligvis er det også en stor faktor som gjør at jeg drar sjeldent ut på byen.