Tulle-brud Skrevet 22. juli 2002 #1 Del Skrevet 22. juli 2002 Som noen av dere vet skulle jeg innom og prøve å bestille blomster til dekorering på mester grønn, for å spare de helt store blomster utgiftene. Var innom der idag og nå er hele bestillingen i boks for blomster til kirke og bryllupsbord !!! Det ble ca tusen lappen fremfor det 4-5 dobbelte i en vanlig blomsterbutikk. Så idag er det virkelig være-glad-dagen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 22. juli 2002 #2 Del Skrevet 22. juli 2002 Ja, det er kjempesmart. Selv fikk vi beskjed om at vi skulle bestille uken i forveien vi. Vi skal ha 3 slike buketter med hvite roser og dette er visst noe de får inn hele tiden. Kjempekjekt å få så flotte blomster til en så billig penge, og det blir sikkert kjempefint å pynte kirken med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest september brud Skrevet 22. juli 2002 #3 Del Skrevet 22. juli 2002 Jeg skal selv gifte meg i september, og vi har vært i kontakt med et lokalt garrtneri som dyrker frem både liljer og roser. Mye å spare hvis dere bestiller blomster direkte fra gartneriet!!!! TIPS!!! Ellers lykke til !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #4 Del Skrevet 23. juli 2002 Trodde MesterGrønn var en vanlig blomsterbutikk jeg..... har de egne gartnerier e.l. også?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulle-brud Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 23. juli 2002 Mester grønn er vel egentlig en vanlig blomster butikk, men de selger jo pakkevis blomster som er rimeligere enn å kjøpe 1.sortering, men som er like fine. 1 stk 1.sorterings rose f.eks koster ca 35,- mens nå får jeg 20 flotte roser til 150,- Det er kjempegreitt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #6 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg drar opp denne gamle tråden igjen jeg, for jeg ble litt nysgjerrig! Eksakt hvordan går man fram når man skal bestille disse blomstene? Må man si at man skal ha 2.sortering? Og hvordan er kvaliteten egentlig? Hvis man kjøper dem dagen før, holder de seg pene ut selve bryllupsdagen (jeg har planer om rett og slett å sette mange forskjelige typer kuttede blomster i små tyrkiske teglass o.l. for å få litt avslappet, sommerlig stemning)? Har de mange forskjellige blomstertyper eller er det stort sett roser det går i? Dette ble mange spørsmål, men jeg håper noen kan svare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 18. juli 2003 #7 Del Skrevet 18. juli 2003 Sånne 10-pakninger med roser har de de fleste steder der det selges blomster... Men prisene varierer voldsomt! Selv kjøpte vi roser til kirken på torget, hos en 'blomstermann'. Rosene var kommet samme dag (torsdagen før bryllupet), så de holdt seg kjempefint. De vi kjøpte var mørk røde, og vi fikk 30 langstilkede og 40 korte for 500,-. (Og kirken ble nydelig, pyntet med disse rosene både på gulvet, i to store vaser og i en oppsats på alteret - sammen med eføy). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 19. juli 2003 #8 Del Skrevet 19. juli 2003 heisann jeg jobber på Mester Gørnn og flere kunder forteller det at vi ligger under andre blomsterbutikker i pris og godt er jo det :D Vi har mange fine blomster i butikkene våre og hvis det er noe helt spesielt i snittblomster kunder spørr etter prøver vi så godt vi kan og få tak i det, da blir selvsagt prisene litt dyrere. Men 10 pack og 20 pakningene med roser er kjempe fine og holdbare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 20. juli 2003 #9 Del Skrevet 20. juli 2003 Mester grønn har kun en faglert pr butikk,selger aen-tresjesotering+importroser.Tar betalt for å pakke inn -betalt for å sette opp osv. Vanlige blomsterbutikker har faglerte dekoratører som ikke tar betalt for god service(ikke i rogaland) og selger 1 klasses blomster.Skal du ha fint oppsett bør du gå i en blomsterbutikk-skal du sette sammen selv kan du gå på mester grønn. Fikk en gang en bukett satt sammen av mester grønn som lingnet en bårebukett-den så helt jævlig ut og en kunne se at personen som hadde laget den ikke har peiling på buketter eller blomster-men giver betalte for å få den satt opp + cellofanen. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 20. juli 2003 #10 Del Skrevet 20. juli 2003 Rosepakkene på mester grønn er ikke annen sortering,i den forstand jeg ser for meg det ordet. Det er like gode roser som snittrosene,men en annen sort roser,altså ikke like kraftige og store,men vel så fine i dekrasjoner. Mester grønn har ikke en faglært i butikk,noen butikker har en,noen butikker har 5. Det er aldri ufaglærte som tar seg av oppbinding til brud og selskaper,alltid dekoratøren sin jobb dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa Skrevet 21. juli 2003 #11 Del Skrevet 21. juli 2003 Hei. Vi handler direkte fra Gartneri og får 200 roser for 1000,-. STORFORNØYD!!! La Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 21. juli 2003 #12 Del Skrevet 21. juli 2003 Eksakt hvordan går man fram når man skal bestille disse blomstene? Må man si at man skal ha 2.sortering? Og hvordan er kvaliteten egentlig? Hvis man kjøper dem dagen før, holder de seg pene ut selve bryllupsdagen (jeg har planer om rett og slett å sette mange forskjelige typer kuttede blomster i små tyrkiske teglass o.l. for å få litt avslappet, sommerlig stemning)? De blomstene vi kjøpte til vårt bryllup var ferdige 20 pakninger med nydelige roser. Dette var fine roser, som jeg ikke tror var 2.sortering. Disse holdt seg like fint også, selvom de stod natta over (og de stod ikke kaldt). Vi kjøpte også en hel bøtte med roser (som var 2.sortering). Disse hadde vi som pynt ute, og var også greie til det. Men de hadde ikke vært noe pene og bruke inne. Har de mange forskjellige blomstertyper eller er det stort sett roser det går i? Mester Grønn har jo også sånne tilbud med "Ta 3 betalt for 2" og der har de masse fine blomster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå