Gå til innhold

Tips til plus size klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en plus size jente (men dette jobbes det med!). Jeg er ganske lav (ca. 160 cm), har store lår, tykke armer, litt "flesk" på ryggen, passe stor rumpe, litt stor mage (kanskje det som kalles muffinsmage?) og ikke så veldig store bryst (bruker 90C i BH). Jeg bruker gjerne størrelser som XL, XXL, 44-46 (evt. 48). 

Det er kanskje vanskelig å svare på, men er det noen som har tips til hvilke plagg som ville funke på meg? For å eventuelt framheve brystene, men gjemme bort magen? Ting som kan virke slankende? Og hvor kan jeg kjøpe rimelige, fine pluss size klær? 

Noen tips? 

På forhånd takk! :)

Anonymkode: be4b3...e71

Videoannonse
Annonse
Gjest Becky48
Skrevet

Jeg er veldig glad i Zizzi. :) Ellers så har de litt på B-young.

Skrevet

Cellbes.no

Anonymkode: 6f3e3...71d

Skrevet

Jeg finner ofte fine kjoler på Indiska og synes også Lindex har blitt bra og sistnevnte skal nå slutte med plus size kolleksjonen og heller lage den vanlige kolleksjonen i flere (større) størrelser 😊

Anonymkode: ce75b...502

Skrevet

Indiska har sluttet i Norge. H&M har klær som er fine i den størrelsen. Hvis du kikker blant stativene så finner du faktisk klær der og og ikke bare i plus size avdelingen. Lindex har fått inn masse fint som ikke koster flesk. Henger nå med de vanlige klærne og alle stativene er merket med størrelsene. Det er mye bedre enn det var før. Helt nytt konsept fra den kanten. 

Anonymkode: c920d...9d9

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Indiska har sluttet i Norge. H&M har klær som er fine i den størrelsen. Hvis du kikker blant stativene så finner du faktisk klær der og og ikke bare i plus size avdelingen. Lindex har fått inn masse fint som ikke koster flesk. Henger nå med de vanlige klærne og alle stativene er merket med størrelsene. Det er mye bedre enn det var før. Helt nytt konsept fra den kanten. 

Hvor har du fått det fra? De har fortsatt 17 butikker i Norge, så det ser ikke ut som de har tenkt å gi seg...

Anonymkode: 39e62...aec

• Liker 1
Gjest Bergtekjen
Skrevet

Asos.com har mykje fint. Du kan også legge inn måla dine, så finn dei ut kva for størrelse du brukar :) Det kan vere lurt for å vere sikker på at du brukar riktig størrelse. 

For å framheve brystene og gjemme bort magen vil eg tru du bør gå for kjoler/toppar med empire waist-snitt. At plagget har ein søm, eit band e. l. under puppene. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du fått det fra? De har fortsatt 17 butikker i Norge, så det ser ikke ut som de har tenkt å gi seg...

Anonymkode: 39e62...aec

De har stengt i Sandnes og Stavanger og de sa at alle butikkene skulle stenges.

Skrevet (endret)
Den 27.8.2016 at 20.06, AnonymBruker skrev:

De har stengt i Sandnes og Stavanger og de sa at alle butikkene skulle stenges.

Det kan da ikke stemme? Har i alle fall ikke sett noe til det på Østlandet. Var innom Indiska på Strømmen Storsenter på fredag, og der var alt i orden. Det samme gjelder den i Oslo sentrum. Er forøvrig ening med dere som anbefaler Indiska til kvinner med store bryster. Jeg har omtrent bodd i mine Indiska-kjoler i hele sommer.

Endret av Perelandra
Skrevet (endret)

Endret av Moonwalker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...