Gå til innhold

Noen som har prøvd livegym.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med livegym.no?

Jeg har sett nærmere på det, fordi det ikke er noe treningssenter i nærområdet og jeg trives godt med å trene hjemme. Føler bare jeg trenger noe å gå etter. Virker som om det er ålreit og overkommelig månedspris, varierte timer, digital personlig trener og kostholdsplan?

Har jeg skjønt det riktig? Er det lettvint å bruke, og vil du anbefale det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare brukt videoøktene som ligger ute, men har vært kjempefornøyd med det. Var ikke behov for så mye utstyr, og jeg fikk effektive økter. Jeg har riktignok brukt det som supplement til annen trening, ikke istedenfor annen trening. 

Skrevet
11 minutter siden, Ananas. skrev:

Jeg har bare brukt videoøktene som ligger ute, men har vært kjempefornøyd med det. Var ikke behov for så mye utstyr, og jeg fikk effektive økter. Jeg har riktignok brukt det som supplement til annen trening, ikke istedenfor annen trening. 

Det høres jo bra ut! Hva slags økter har du prøvd? Er det instruksjonsvideoer? :) 

Skrevet
4 minutter siden, letterbomb skrev:

Det høres jo bra ut! Hva slags økter har du prøvd? Er det instruksjonsvideoer? :) 

Styrke på ulike nivåer, noen utholdenhetsøkter i "dansesjangere" og noe pilates. Jeg opplevde at øvelsene ble godt forklart. Er ikke medlem der lenger fordi jeg har flyttet nærmere et senter så får ikke gitt konkrete eksempler, men en del av øktene føltes absolutt like effektive som en del av dem jeg tar på senteret. Akkurat det avhenger jo av egeninnsatsen :)

Skrevet
9 minutter siden, Ananas. skrev:

Styrke på ulike nivåer, noen utholdenhetsøkter i "dansesjangere" og noe pilates. Jeg opplevde at øvelsene ble godt forklart. Er ikke medlem der lenger fordi jeg har flyttet nærmere et senter så får ikke gitt konkrete eksempler, men en del av øktene føltes absolutt like effektive som en del av dem jeg tar på senteret. Akkurat det avhenger jo av egeninnsatsen :)

Tusen takk for svar! :) Jeg tror jeg skal prøve det ut! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...