AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Hva betyr egentlig dette? Dette med en varm utstråling og åpen personlighet? Hvem er det som går rundt på gata og smiler til alt og alle? Jeg har aldri sett et slikt menneske.. Mange kvinner (inkludert meg selv) har også resting bitch face. Nå tenker jeg på det at man ønsker at kvinner har en varm utstråling når man går forbi de på gaten. Hva betyr det? Hvordan viser man det? Anonymkode: 292e9...583
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Bikke på hodet, altså slik kurtisering som barn driver med har vært et veldig populært kroppsspråk lenge. Samtidig med et vakkert smil da selvsagt. Dette bare generelt blant kvinner. Trodde lenge dette var litt typisk for kvinner i omsorgsyrker som man ser litt opp til. Helt til jeg så søstra mi gjøre det samme..... Da skjønte jeg at det var en "greie" for tida. Anonymkode: 4165d...0a4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Om du har resting bitch face, så bør du være flink til å smile. Dette er en øvingssak. Smil smil smil . Da "drukner" det uttrykket i et blidt ansikt Anonymkode: 06c2b...5a0 1
Cathrine88 Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Jeg har det motsatte av resting bitch face og det er ikke særlig morsomt det heller. Jeg har resting flirty face (et uttrykk vennene mine har funnet på ) og må gå aktivt inn for å se uinteressert ut, og det er jo nettopp det jeg oftest er - uinteressert. Du trenger ikke å smile til alt og alle, men kan du ikke øve deg på å smile når du ser noen du liker? 1
Summers Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som går rundt på gata og smiler til alt og alle? Anonymkode: 292e9...583 Få, men jeg tror ikke det er det som menes med "varm utstråling". Det som menes er vel hvordan hun oppfattes av mennesker det ikke er unaturlig at hun snakker med. Man legger jo sjeldent merke til utstrålingen på en som bare går forbi deg på gata, men man legger merke til utstrålingen til f.eks jenta på jobb, i vennegjengen, osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå