AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Har da kjøpt meg en waist shaper. Noen her med erfaringer. Den kombinert med riktig kost og trening burde da gi meg en fin midje. Inspirasjonen fikk jeg fra Instagram og the Kardashians 😂 Anonymkode: 155c3...c7c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har da kjøpt meg en waist shaper. Noen her med erfaringer. Den kombinert med riktig kost og trening burde da gi meg en fin midje. Inspirasjonen fikk jeg fra Instagram og the Kardashians 😂 Anonymkode: 155c3...c7c Er dette et slikt svært helseskadelig "korsett" som klemmer inn innvollene og forårsaker uopprettelige skader på innvoller m.m.? Anonymkode: 22e9f...69a 2
Kvinne87Rogaland Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Helt ærlig så tror jeg det er bortkasta penger. Du kan ikke drive å forme din egen kropp, den er som den er. Ja, du kan gå ned i vekt, men det er ikke mulig å "punktslanke", altså velge hvor fettet skal forsvinne. Formen på kroppen din er slik den er pga gener, og det går det nok desverre ikke an å gjøre noe med. The Kardashians reklamerer for waisttrainer fordi de får penger for det. Midjen har de på grunn av gener. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Den var ikke så utrolig stram som de helsefarlige jeg har sett. Er neopran stoff og strammer litt. Regner ikke med at den alene kommer til p gi resultater. Er det ingen andre som har prøvd det. Kombinerer det med riktig mat og trening. Anonymkode: 155c3...c7c 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Da er det kosthold og trening som utgjør forskjellen. All effekt av strammingen er midlertidig. Det eneste det kan gjøre er å hjelpe med å holde huden stram. Anonymkode: b1d4b...f8b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #6 Skrevet 27. august 2016 Selvfølgelig funker det over tid, det er bare å Google dronning Maud. Men det er potensielt helseskadelig og ikke spesielt lurt. Sats på styrketrening om du vil forme kroppen. Anonymkode: e056c...4f0
Pringle Skrevet 28. august 2016 #7 Skrevet 28. august 2016 Skjønner at du er forvirra, men når du får forklart at det ikke virker og hvorfor, og at det kan være skadelig, og du fremdeles insisterer på at det er en god idé... da blir jeg litt irritert. Du får bare holde på, lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #8 Skrevet 28. august 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Den var ikke så utrolig stram som de helsefarlige jeg har sett. Er neopran stoff og strammer litt. Regner ikke med at den alene kommer til p gi resultater. Er det ingen andre som har prøvd det. Kombinerer det med riktig mat og trening. Anonymkode: 155c3...c7c Slik skader du dine indre organer Anonymkode: 22e9f...69a 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 28. august 2016 #9 Skrevet 28. august 2016 Hvis korsett liksom skal fungere så skal jammen jeg pakke inn hele kroppen for å forme den som jeg vil. Korsett er bullshit med mindre du skal bruke kjole feks som trenger det.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #10 Skrevet 28. august 2016 Kan føre til inkontinens Men hold in-plagg, enten det er truser, strømpebukser eller korsett, kan faktisk være skadelige for kroppen, skal vi tro britiske forskere. Kontroll-toppen tar nemlig over jobben til magemusklene, som er å holde kroppen oppreist og rak. Magemusklene blir da slappe og svake, og dette kan føre til ryggproblemer. Forskere advarer også mot økt risiko for slapp bekkenmuskulatur. Svekkelsen av magemusklene kan i verste fall føre til inkontinens og nedsunken livmor. http://www.kk.no/trening/bridget-trusa-skader-deg-14853 Anonymkode: 22e9f...69a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå