Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ler like godt og høyt hver gang jeg leser en tråd om hvordan menn fremstiller seg😂😂😂😂. De har kjepphøye tanker om seg selv og tror de er så perfekte. Sannheten er selvfølgelig stikk motsatt. De har ikke og aldri kommer til å få selvinnsikt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, OPIgirl skrev:

Jeg ler like godt og høyt hver gang jeg leser en tråd om hvordan menn fremstiller seg😂😂😂😂. De har kjepphøye tanker om seg selv og tror de er så perfekte. Sannheten er selvfølgelig stikk motsatt. De har ikke og aldri kommer til å få selvinnsikt.

Jeg ser at denne tråden har provosert voldsomt, men jeg tror nok du lar deg rive litt med når du blander sammen det å snakke om en forskjell man mener å kunne observere, og det å mene at en selv nyter godt av denne. Jeg tror også en del her, deg selv inkludert, har har mye å hente på å sette dere inn i hva man mener når man snakker om grupper, kontra individer. Hvis jeg omtaler en tendens der menn kommer bedre ut enn kvinner betyr ikke det nødvendigvis at jeg mener jeg selv nyter godt av denne forskjellen. 

Skrevet
1 time siden, OPIgirl skrev:

Vet. Tenk om vi kvinner var født med like mye selvtillit og like lite selvinnsikt?
looking-at-mirror-women-vs-men.jpg

Anonymkode: 90c81...3e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...