Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, Aamu skrev:

Tviler ikke et sekund på at opptil flere opprettet bruker her inne nettopp for å slenge dritt til alle de forferdelige kvinnene.

Det er jo ikke deres feil at det skjer. Ingen som har sagt at kvinner er forferdelige

Anonymkode: 60fd8...213

Skrevet

Til en viss grad ja☺ de fleste menn ser mer sexy ut i 30 årene enn de gjør i 20 årene. Jeg synes mange kan se ut som om de fremdeles går på vgs når de er 25...De blir liksom mer mandige i 30 årene.

MEN når de nærmer seg 40 så er det slutt. Da ser de ikke bedre ut enn damer i 40 årene altså. Og husk på at "å eldes bedre"betyr at du må ta vare på kroppen. Jeg har merket meg at de fleste menn feks på min arbeidsplass IKKE holdet seg i form. De vralter rundt med svære mager og tripperhaker.:ler:

Skrevet

Det er jo mest vanlig i forhold at mannen er eldst. Ja opp til 20 -30 år som det også finnes eksempler på. Men kvinner modnes jo også mye tidligere enn menn både fysisk og psykisk og søker etter eldre menn for sex og forhold. Det er vel en av grunnene til at jenter/kvinner virker mye voksnere/eldre og mer moden enn jevnaldrende menn.

Anonymkode: 104bf...802

Skrevet
Den 27. august 2016 at 21.05, Gjest Hausfrau Merkelmor skrev:

Gitt at de ikke har forfalt. Blant sofagriser er det gjerne en forskjell. Blant folk som holder seg i form og som ikke har dårlig genetikk er forskjellen marginal.

Edit, snakker heller ikke om forskjellen å 19-20 og 29, men ferdigutvikla menn rundt 22-23 og menn rundt 30. Forskjellen er minimal så lenge du ikke forfaller.  Forskjellen på kvinner på et par og tyve og rundt 30 er derimot veldig stor. Det skjer noe med kvinner rundt 25 årsalderen, der de eldres kraftig og mister ungjentelooken drastisk.

Dette handler ikke om kjønn, men det er svært individuelt. SElv ser jeg mye yngre ut, har alltid gjort det, må fortsatt vise leg etc, mens jeg både ser menn og damer som i ung alder har mistet sin ungdommelighet, om du vil. Tror det meste handler om genetikk og livsstil. Noen menn eldes kjapt, noen damer eldes kjapt, noen menn holder seg ung lenge, noen damer holder seg ung lenge. 

Anonymkode: 2b29c...bf4

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, herzeleid skrev:

En ting er at kvinner generelt taper seg mye fortere utseendemessig, men jeg vil påstå at kvinner taper seg veldig mye mer når det gjelder hvor attraktiv man er, i forhold til menn. Dette fordi å være ungdommelig, pen og stram, i tillegg til personlighet, er kvaliteter menn setter veldig høyt. Rett og slett at kvinnene er feminine, og når du eser ut, alt henger og livets herjinger setter merker, både på kropp og sinn, så taper dette seg. 

For menn kan mange bli kjekkere rundt 30 enn tidligere i livet, og mange blir mer maskuline når de går fra å være gutt til mann. I tillegg kommer erfaring, og ikke minst karriere, makt og penger, som også gjør en mann mer attraktiv. Disse kvalitetene er mindre viktige for menn når de vurderer en kvinne. Dermed får vi en kurve der menn fint kan holde seg like attraktiv, eller bli mer attraktive, mens de blir eldre, mens det for de fleste kvinner vil være utforkjøring fra rundt 20 og utover. 

Så mye tull du skriver! Det finnes mange "modne" menn som jeg overhode ikke finner attraktiv selv om han har penger og makt! Mange damer går ikke etter det, sånn som du skriver her. Mange damer er også visuelle! Jeg er så lei av den holdningen der! Har møtt eldre menn som vil sjekke meg opp, men de fleste er jeg IKKE interessert i!

Karriere og penger er ikke like viktig for en kvinne nå, som det kanskej var før i tiden, da kvinner ikke hadde mulighet til et selvstendig liv med egen inntekt.

Og den måten du beskriver forfallet til kvinner på...Er jo alkkurat like mye forfall hos menn! Tror du jeg blir tent av men mann med hengemage og feit lommebok? NOPE!

Så hele den "teorien" din gikk i vasken!

P.S: Møtte igjen endel tidligere klassekamerater tidligere i år, og jeg så myyye yngre ut enn samtlige av mennene! Men jeg vil til slutt si at dette med hvordan man holder seg ikke er kjønnsbetinget. Det kommer an på personen, som så mye annet i dette livet.

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo mest vanlig i forhold at mannen er eldst. Ja opp til 20 -30 år som det også finnes eksempler på. Men kvinner modnes jo også mye tidligere enn menn både fysisk og psykisk og søker etter eldre menn for sex og forhold. Det er vel en av grunnene til at jenter/kvinner virker mye voksnere/eldre og mer moden enn jevnaldrende menn.

Anonymkode: 104bf...802

Dette stemmer ikke!

Jeg er dame og har alltid sett yngre ut. Da jeg var 23, så jeg ut som jeg var knapt 14!

Jeg er så lei av denne stereotypiseringen av kjønn, om at menn eldes seinere enn kvinner. Har sett MANGE menn som modnes tidlig, husker det selv da jeg vokste opp, at endel gutter i klassen var tidlig modne, mens andre var seint modne, på samme måte som noen jenter modnet tidlig og andre ( bl.a jeg og noen til ) modnet seint!

Har alltid hatt en hærskare av menn ( som er mye yngre enn meg ) som legger an på meg, og de er ofte mer modne for alderen enn jeg var på deres alder!

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mye tull du skriver! Det finnes mange "modne" menn som jeg overhode ikke finner attraktiv selv om han har penger og makt! Mange damer går ikke etter det, sånn som du skriver her. Mange damer er også visuelle! Jeg er så lei av den holdningen der! Har møtt eldre menn som vil sjekke meg opp, men de fleste er jeg IKKE interessert i!

Karriere og penger er ikke like viktig for en kvinne nå, som det kanskej var før i tiden, da kvinner ikke hadde mulighet til et selvstendig liv med egen inntekt.

Og den måten du beskriver forfallet til kvinner på...Er jo alkkurat like mye forfall hos menn! Tror du jeg blir tent av men mann med hengemage og feit lommebok? NOPE!

Så hele den "teorien" din gikk i vasken!

P.S: Møtte igjen endel tidligere klassekamerater tidligere i år, og jeg så myyye yngre ut enn samtlige av mennene! Men jeg vil til slutt si at dette med hvordan man holder seg ikke er kjønnsbetinget. Det kommer an på personen, som så mye annet i dette livet.

Jeg skjønner at dette opprørte deg veldig, men akkurat du er nok ikke fullt så interessant som du ser ut til å tro. Vi snakker om kvinner og menn som grupper, ikke hver enkelt kvinne og mann, og da er det en kjensgjerning at kvinner finner en del av de egenskapene og fordelene en mer etablert og utviklet mann har mer attraktive enn menn finner tilsvarende egenskaper og fordeler hos kvinner. Dette illustreres godt om man ser på mengden kvinner som velger eldre menn, kontra det motsatte. 

Skrevet

Siden når ble måne og viker sexy? Snakker vi om italienske menn som bruker tid på utseendet sitt og faktisk har hår på hodet så er jeg enig, men norske menn? Nei. I tillegg er det flere overvektige menn i Norge enn kvinner, når ble overvekt hot? En norsk mann på 35 er ikke i nærheten av en på 25. Sorry.

men-vs-women-mirror-jokes.jpg?w=640

Anonymkode: 90c81...3e0

• Liker 2
Skrevet

Sånn rent praktisk har jeg ikke sett noe til det i det virkelige liv. 

Kan være fordi menn er generelt dårligere til å ta vare på seg selv, mister håret og får kulemage. Kan også være fordi jeg ubevisst tilpasser aldringstegn etter kjønn. Men om mannen er 15 år eldre er det ikke akkurat et problem å ikke legge merke til det... Lyser lang vei. 

Anonymkode: 315e8...af0

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett noe til dette.

Jeg har alltid blitt tatt for å være yngre enn jeg er. Var på ferie med kjæresten min, da jeg var 25 år, og han 24 år. Var mange tyskere som bodde på samme hotell, og de diskuterte oss, og fattet ikke at denne mannen, kunne holde på med meg, som bare var barnet, for jeg kunne ikke være over 16 år. Nå er jeg 39 år, og er singel. Dater jeg menn på min alder, eller eldre, så har de grått hår, store viker, store mager og er slitne. Så jeg dater yngre menn. Og alle mine kjærester har vært yngre enn meg.

Og det viktigste er jo hvordan man tar vare på seg selv, og gener. Jeg har aldri røyket, ikke prøvd snus, drikker svært lite, spiser sunt, trener og bruker solkrem. Så er jeg nok heldig genetisk og, med at jeg har veldig lite rynker.

Anonymkode: 9d7a0...297

• Liker 2
Skrevet

Det stemmer nok i høy grad. Kvinner bærer frem barn, som er en enorm påkjennelse for kroppen. Menn produserer sæd som krever svært lite energi. Vi hadde flere matematiske formler i biologi for å beskrive kvinners slitasje på kroppen ved å produsere barn, men jeg har glemt hva de heter. 

Men generelt sett syns jeg mange kvinner holder seg svært fine i dag. Vi får færre barn, trener og har gode hjelpemidler for å holde oss pene. 

Anonymkode: f3e9b...3d3

• Liker 1
Skrevet
Den 28.8.2016 at 13.02, herzeleid skrev:

En ting er at kvinner generelt taper seg mye fortere utseendemessig, men jeg vil påstå at kvinner taper seg veldig mye mer når det gjelder hvor attraktiv man er, i forhold til menn. Dette fordi å være ungdommelig, pen og stram, i tillegg til personlighet, er kvaliteter menn setter veldig høyt. Rett og slett at kvinnene er feminine, og når du eser ut, alt henger og livets herjinger setter merker, både på kropp og sinn, så taper dette seg. 

For menn kan mange bli kjekkere rundt 30 enn tidligere i livet, og mange blir mer maskuline når de går fra å være gutt til mann. I tillegg kommer erfaring, og ikke minst karriere, makt og penger, som også gjør en mann mer attraktiv. Disse kvalitetene er mindre viktige for menn når de vurderer en kvinne. Dermed får vi en kurve der menn fint kan holde seg like attraktiv, eller bli mer attraktive, mens de blir eldre, mens det for de fleste kvinner vil være utforkjøring fra rundt 20 og utover. 

Utforkjøring fra rundt 20?! Du synes det gjenspeiler virkeligheten at kvinner er attraktive i ca. 5-6 år, mens menn er attraktive 20 (30?) år?

• Liker 2
Skrevet
Den 27. august 2016 at 14.38, AnonymBruker skrev:

Det er en kjent sak. Kvinner forfaller mye raskere enn menn.

Anonymkode: 0b0a7...5ad

Ikke så rart i såfall. Med tanke på alle problemene dere menn steller i stand for oss.

• Liker 1
Skrevet
Den 27. august 2016 at 14.52, AnonymBruker skrev:

Menn er bedre på det meste.

Anonymkode: 9f0ba...b41

Ha ha ha😂😂😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
Den 27.8.2016 at 17.17, WubWub skrev:

Jeg har i det siste undret over dette selv etter at jeg registrerte meg på møteplassen. Har bitt meg fast i en observasjon der : Jeg ser mye yngre ut enn alle kvinner på min egen alder. 

Maybe it's just me. Jeg må vise legg hver gang jeg handler snus og øl i alle butikker hvor de ansatte ikke kjenner meg. 

Me too! Men jeg er kvinne da. Drar ingensteder uten legitimasjon.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror kvinner er såpass mye bedre enn menn til å ta vare på huden og helsen sin at en slik biologisk forskjell ikke er særlig tydelig i dagens samfunn. Dessuten synes jeg alltid menn (selv tidlig i tyveårene) har så sykt store pannerynker?!

• Liker 2
Skrevet
Den 8/27/2016 at 12.05, Gjest Hausfrau Merkelmor skrev:

Gitt at de ikke har forfalt. Blant sofagriser er det gjerne en forskjell. Blant folk som holder seg i form og som ikke har dårlig genetikk er forskjellen marginal.

Edit, snakker heller ikke om forskjellen å 19-20 og 29, men ferdigutvikla menn rundt 22-23 og menn rundt 30. Forskjellen er minimal så lenge du ikke forfaller.  Forskjellen på kvinner på et par og tyve og rundt 30 er derimot veldig stor. Det skjer noe med kvinner rundt 25 årsalderen, der de eldres kraftig og mister ungjentelooken drastisk.

Dette er det samme bull crappet "visse " kommer med i hver ENESTE FORBANNEDE KVINNEHAT TRÅD!  Vi har skjønt kvinner er ekle for deg, at liker suge gamalmanns k.., men come on!  Dette er så stusselig og usexy som man kan få det! 

Anonymkode: 8b607...3d1

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer nok i høy grad. Kvinner bærer frem barn, som er en enorm påkjennelse for kroppen. Menn produserer sæd som krever svært lite energi. Vi hadde flere matematiske formler i biologi for å beskrive kvinners slitasje på kroppen ved å produsere barn, men jeg har glemt hva de heter. 

Men generelt sett syns jeg mange kvinner holder seg svært fine i dag. Vi får færre barn, trener og har gode hjelpemidler for å holde oss pene. 

Anonymkode: f3e9b...3d3

HAHAHAHA! Hvor i helvetes granskau er det du bor? Den jevne mann et FEITERE og tar mye mindre vare på seg selv.  Ditt kvinnehat og åpenbare legning lyser en i øynene. MENN SOM ELSKER KVINNER  SPYR IKKE UT MØKK PÅ KG!  

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

HAHAHAHA! Hvor i helvetes granskau er det du bor? Den jevne mann et FEITERE og tar mye mindre vare på seg selv.  Ditt kvinnehat og åpenbare legning lyser en i øynene. MENN SOM ELSKER KVINNER  SPYR IKKE UT MØKK PÅ KG!  

Er du sikker på at du svarte på riktig innlegg her? :klo:

Anonymkode: 6af10...0e9

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Arktis skrev:

Utforkjøring fra rundt 20?! Du synes det gjenspeiler virkeligheten at kvinner er attraktive i ca. 5-6 år, mens menn er attraktive 20 (30?) år?

Det er en forskjell på å ikke være attraktiv, og å være mindre attraktiv enn man var. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...