AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Jeg har mange venner (eller blir det "venner"?).. Alikevel føler jeg meg veldig ensom. Igår kveld bestemte jeg meg for å ikke spørre noen hva de skal, for å se om noen faktisk lurte på hva jeg skal. Jeg ble sittende frem til 01.00 natt til idag å håpe på en melding, men neida. Jeg skjønner at det ikke må skje noe hele tiden, men syntes det er litt trist at jeg faktisk ikke har noen planer i helgen. Og man får jo litt følelsen av at man ikke egentlig er så godt likt når INGEN lurer på hva du skal i helgen.... Blir litt lei meg..:( Anonymkode: dadf7...d11
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 For oss som ikke har så mange, så høres jo dette veldig ut som et luksusproblem. For dette er bare en kveld/helg hvor du føler det slik. Jeg har det slik mange helger, uten at jeg føler meg mislykket av den grunn. Jeg prøver å finne på noe selv. Anonymkode: 348b6...73b 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Jeg har en del venner (eller blir det bekjente kanskje? ) Uansett så blir jeg svært sjeldent invitert med på ting. Alltid jeg som må ta initiativ og spørre, ellers hører jeg ingenting fra de. Kjedelig. Det er jo koselig å bli invitert med på noe en gang i blant. For da føler man at de vil gå med deg. Er dette vanlig eller var det kun tilfelle i går? Anonymkode: b1f98...56f 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Jeg synes du overdriver, det er bare EN helg. Det hadde vært en annen ting om det skjedde ofte. Hvor gammel er du? Det høres ut som om du går på VGS. Du kan sikkert bare være direkte å si at du savner at noen spør deg også. Det kan være så enkelt som at de er vant med at du spør, og når du ikke spør så tror de du har planer selv. Anonymkode: f1d18...5ac 7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: For oss som ikke har så mange, så høres jo dette veldig ut som et luksusproblem. For dette er bare en kveld/helg hvor du føler det slik. Jeg har det slik mange helger, uten at jeg føler meg mislykket av den grunn. Jeg prøver å finne på noe selv. Anonymkode: 348b6...73b Hvor står det at det gjelder kun denne helgen?:/ Anonymkode: dadf7...d11 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #6 Skrevet 27. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en del venner (eller blir det bekjente kanskje? ) Uansett så blir jeg svært sjeldent invitert med på ting. Alltid jeg som må ta initiativ og spørre, ellers hører jeg ingenting fra de. Kjedelig. Det er jo koselig å bli invitert med på noe en gang i blant. For da føler man at de vil gå med deg. Er dette vanlig eller var det kun tilfelle i går? Anonymkode: b1f98...56f Det er akkurat sånn jeg har det.. Hvis ikke jeg spør, blir ikke jeg spurt. Begynner å bli ganske lei:( Anonymkode: dadf7...d11 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #7 Skrevet 27. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor står det at det gjelder kun denne helgen?:/ Anonymkode: dadf7...d11 Dersom det hadde skjedd flere ganger hadde du vel skrevet nettopp dette. Jeg får heller ikke inntrykk at dette skjer spesielt ofte når du skriver at du ventet én kveld til kl 1 for å se om noen tok initiativ til noe. Du skriver også at du synes at det er trist at du ikke har noen planer i helgen, og det indikerer jo at du vanligvis pleier det. Jeg synes du sutrer litt for ingenting. Anonymkode: 56448...6e4 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #8 Skrevet 27. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en del venner (eller blir det bekjente kanskje? ) Uansett så blir jeg svært sjeldent invitert med på ting. Alltid jeg som må ta initiativ og spørre, ellers hører jeg ingenting fra de. Kjedelig. Det er jo koselig å bli invitert med på noe en gang i blant. For da føler man at de vil gå med deg. Er dette vanlig eller var det kun tilfelle i går? Anonymkode: b1f98...56f Vanlig. Anonymkode: c43ae...653
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #9 Skrevet 27. august 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat sånn jeg har det.. Hvis ikke jeg spør, blir ikke jeg spurt. Begynner å bli ganske lei:( Anonymkode: dadf7...d11 Skjønner deg godt, jeg føler det samme. Anonymkode: c43ae...653
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #10 Skrevet 27. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes du overdriver, det er bare EN helg. Det hadde vært en annen ting om det skjedde ofte. Hvor gammel er du? Det høres ut som om du går på VGS. Du kan sikkert bare være direkte å si at du savner at noen spør deg også. Det kan være så enkelt som at de er vant med at du spør, og når du ikke spør så tror de du har planer selv. Anonymkode: f1d18...5ac jeg er 35 år. Og jeg blir ikke invitert/inkludert på noe,hverdag/helg. De pleier å ha en stor gruppemelding og avtale ting, mitt navn er blitt lagt inn 2 ganger,og det er noen mnd siden. Og de gir ikke beskjed om det skjer eller skjer noe annet. Anonymkode: c43ae...653
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #11 Skrevet 27. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: jeg er 35 år. Og jeg blir ikke invitert/inkludert på noe,hverdag/helg. De pleier å ha en stor gruppemelding og avtale ting, mitt navn er blitt lagt inn 2 ganger,og det er noen mnd siden. Og de gir ikke beskjed om det skjer eller skjer noe annet. Anonymkode: c43ae...653 "noe Anonymkode: c43ae...653
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #12 Skrevet 27. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er 35 år. Og jeg blir ikke invitert/inkludert på noe,hverdag/helg. De pleier å ha en stor gruppemelding og avtale ting, mitt navn er blitt lagt inn 2 ganger,og det er noen mnd siden. Og de gir ikke beskjed om det skjer eller skjer noe annet. Anonymkode: c43ae...653 Men det er deg, og kommentaren du svarer på er til TS. Ikke at det gjør det mindre trist og kjedelig for deg... Anonymkode: c2b78...d61
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #13 Skrevet 27. august 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom det hadde skjedd flere ganger hadde du vel skrevet nettopp dette. Jeg får heller ikke inntrykk at dette skjer spesielt ofte når du skriver at du ventet én kveld til kl 1 for å se om noen tok initiativ til noe. Du skriver også at du synes at det er trist at du ikke har noen planer i helgen, og det indikerer jo at du vanligvis pleier det. Jeg synes du sutrer litt for ingenting. Anonymkode: 56448...6e4 Ok, beklager. Formulerte meg feil. Det jeg ville frem til er at hvis ikke jeg tar initiativ, blir jeg sittende alene. Jeg forstår at noen syntes det er helt greit, men jeg blir fort ensom og lei meg om jeg skal sitte alene, gjøre ting alene, gå på kino alene, gå på konsert alene osv. Ja, hvis JEG spør kan det hende at jeg har planer en helg, fordi JEG tok initiativ. Det jeg savner er at det går andre veien også. Beklager om du oppfatter det som sutring, det er ikke meningen å virke sutrete, jeg forsøkte bare å uttrykke at jeg syntes det var kjipt. Anonymkode: dadf7...d11 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #14 Skrevet 27. august 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg godt, jeg føler det samme. Anonymkode: c43ae...653 Det er kjipt, får nesten lyst å spørre direkte om noen av dem egentlig syntes jeg er noe særlig å være sammen med.. :/ Anonymkode: dadf7...d11
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #15 Skrevet 27. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det er deg, og kommentaren du svarer på er til TS. Ikke at det gjør det mindre trist og kjedelig for deg... Anonymkode: c2b78...d61 Ja, og du nevner at TS må jo være veldig ung, og må gå på vgs. Og overdriver. Men dette er fakisk veldig vanlig, uansett hvilken alder man er. Jeg kjenner flere i forskjellige aldre som gjenskjenner seg i det jeg skrev, og ts problemstilling. Anonymkode: c43ae...653 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #16 Skrevet 27. august 2016 Du må ikke tro du er spesielt menneske ingen av oss er det. Hvis du ikke tar initiativ selv så blir du alene, slik er det for de uten venner, tar du ikke kontakt blir du alene. Sannheten er at ingen bryr seg egentlig, med mindre du er veldig spesielt pen, rik eller populær, da kan det hende folk vil ta initiativ. Life. Anonymkode: 27269...c8c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #17 Skrevet 27. august 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en del venner (eller blir det bekjente kanskje? ) Uansett så blir jeg svært sjeldent invitert med på ting. Alltid jeg som må ta initiativ og spørre, ellers hører jeg ingenting fra de. Kjedelig. Det er jo koselig å bli invitert med på noe en gang i blant. For da føler man at de vil gå med deg. Er dette vanlig eller var det kun tilfelle i går? Anonymkode: b1f98...56f kjenner meg igjen, alle de folka jeg kjenner når dukker opp,vil de alltid prate med meg, og de ler med meg. Og er ofte åpent til å møtes, hvis jeg spør. Anonymkode: c43ae...653
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #18 Skrevet 27. august 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: kjenner meg igjen, alle de folka jeg kjenner når dukker opp,vil de alltid prate med meg, og de ler med meg. Og er ofte åpent til å møtes, hvis jeg spør. Anonymkode: c43ae...653 "jeg Anonymkode: c43ae...653
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #19 Skrevet 27. august 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er deg, og kommentaren du svarer på er til TS. Ikke at det gjør det mindre trist og kjedelig for deg... Anonymkode: c2b78...d61 Jeg er TS og har bevisst latt være å svare deg om det var du som skrev VGS kommentaren. Det er fordi jeg er 30 år og syntes det er ganske ignorant av deg å tro at man kun kan føle seg ensom på videregående. Jeg er i en stor krets med folk som ikke har barn/mann, eller er opptatt av karriere, så det er masse tid til å være sosial, og derfor føler jeg det er kjipt at det kun går én vei. Selv om jeg er voksen går det fortsatt ut over selvfølelsen. Anonymkode: dadf7...d11 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #20 Skrevet 27. august 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ikke tro du er spesielt menneske ingen av oss er det. Hvis du ikke tar initiativ selv så blir du alene, slik er det for de uten venner, tar du ikke kontakt blir du alene. Sannheten er at ingen bryr seg egentlig, med mindre du er veldig spesielt pen, rik eller populær, da kan det hende folk vil ta initiativ. Life. Anonymkode: 27269...c8c Ok. Anonymkode: dadf7...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå