Gjest Rose, ikke innlogget Skrevet 22. juli 2002 #1 Skrevet 22. juli 2002 Tenk dere om alle dere som skriver nedsettende om deres foreldre, svigerforeldre, forlovere etc. og samtidig legger linker opp mot hjemmesiden deres, legger ut bryllupsbilder o.l. Da er det veldig lett å forstå hvem dere refererer til. Kjente selv igjen en brud her om dagen som ikke var nådig mot sin kommende svigermor, og jeg vet godt hvem denne svigermoren er! Tenk dere om : )
Vekt74 Skrevet 22. juli 2002 #2 Skrevet 22. juli 2002 Hei Rose! Må bare si meg helt enig, skjønner ikke helt vitsen med brukernavn, når hjemmesiden viser hele familien i navn og bilder. Det er kjempelett å rekke tilbake hvem som omtales i innleggene. Pass på! Klem Vekten
Gjest Rose, ikke innlogget Skrevet 22. juli 2002 #3 Skrevet 22. juli 2002 Når man ønsker å få ut frustrasjon angående enkeltpersoner bør man være anonym så ikke disse så lett kan identifiseres.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #4 Skrevet 22. juli 2002 Dette er noe jeg også har tenkt over flere ganger. Tror det er mange som ikke tenker på personvern o.l. overfor familie og venner som lett kan identifiseres gjennom linker. Har også tenkt en del på hvor mye man kan finne ut om de forskjellige brukerne ved å lese gamle innlegg og følge linkene til deres bryllups-/hjemmesider. Synes dere ikke det er ubehagelig å tenke på at vilt fremmede mennesker vet alt om familien, samlivet, vektproblemer, jobb osv? :o Jeg tror mange glemmer at hvem som helst kan lese det som står på disse sidene, ikke bare "kompisene" deres blant brukerne. Absolutt grunn til ettertanke her synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2002 #5 Skrevet 22. juli 2002 Hehe er faktisk enig - er ikke akuratt taktisk å slenge ut frustrasjoner og dritt om familie og nære venner når man står med full bruker id og link til hjemmeside. Nei har alltid hatt det i bakhodet og om det er noe litt utenom jeg lurer på så holder jeg meg heller anonym. Men har uansett ikke sansen for å slenge dritt om folk på nett heller....bør finne seg for god til det. 20April2002 http://home.no.net/waraas som ikke har noe å holde skjult :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå