AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #1 Skrevet 27. august 2016 Synes dette ser pent og sexy ut! Er det noen her som har gjort dette og kan fortelle litt om sex før og etter? Jente 21 Anonymkode: 2e6f4...911
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Skikkelig turn off for min del altså, sorry. Anonymkode: 482b5...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dette ser pent og sexy ut! Er det noen her som har gjort dette og kan fortelle litt om sex før og etter? Jente 21 Anonymkode: 2e6f4...911 Vil du ødelegge kroppen din, så gå for det. Anonymkode: 12217...d0f 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Skikkelig harry Anonymkode: 35c42...c3f 2
QuestionEverything Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 Jeg har aldri forstått hvorfor det for noen er sexy med personer som har huden full av blekk og metall. 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 27. august 2016 #7 Skrevet 27. august 2016 Lang helingstid, smertefullt og fare for infeksjoner. Jeg ville ikke ha gjort det.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #8 Skrevet 27. august 2016 Den blir tatt i hetta av klitten, ikke selveste klitten. Har hørt piercingen kan gi deg orgasme mens man går. Man kan ikke ha sex i en periode etter man har tatt den. Men sånn bortsett fra det så tror jeg ikke det har noe effekt på sexlivet. Det er jo bare ett smykke. Anonymkode: 1d005...855
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #9 Skrevet 27. august 2016 Som vedkommende over meg sier: Det er ikke selve klitoris man piercer(dette går dog an, men er IKKE vanlig). Grotiden på akkurat denne piercingen er veldig kort. For min del gjorde det vondt kun idet jeg tok den, og smerten var over i løpet av sekunder. Dette er i tillegg den piercingen jeg har som har grodd fortest. Jeg har heller ikke hatt noen komplikasjoner. Den gir meg ekstra stimuli når jeg har sex, jeg får lettere orgasme, og jeg er veldig fonøyd med den. Til dere over som ikke synes det er sexy: TS spurte ikke om deres mening om hva dere syntes om selve piercingen, men ba om erfaringer. Jeg synes det er ganske uhøflig å presse sine egne tanker og holdningr uoppfordret på andre. Til TS: Ignorer kommentarene over. Det er din kropp, og om du synes det er sexy, så er det du som bestemmer. Det finnes nok av menn der ute som også synes den type piercing er tiltrekkende. Anonymkode: 5e68a...eae 7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #10 Skrevet 27. august 2016 Synes den forstyrrer når jeg skal slikke. Anonymkode: aa93c...6d1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #11 Skrevet 28. august 2016 Jeg hadde ikke tatt den dersom du liker oralsex. Har slikka noen jenter med piercing, og den er bare i veien. Anonymkode: 03eed...11d
EternalMe Skrevet 29. august 2016 #12 Skrevet 29. august 2016 Som nevnt over er det mange delte meniger. Selv tok jeg dette for maaange år siden, var et veddemål jeg tapte så jeg var ikke akkurat så veldig giret på akkurat dette. Men når sant skal sies så angrer jeg ikke nå😉 (Har hørt med mannen for en stund tilbake, å han har ikke ønsker om at den skal bort). Tar ikke lang grotid i det hele tatt. Kan ikke akkurat si det gjordet så vondt å ta det heller (jeg fikk en bedøvelseskrem først🙂). Unna på sekunder👌. Lykke til med valget✨.
Gjest Sjørøveren Skrevet 29. august 2016 #13 Skrevet 29. august 2016 Synes det ser stygt ut. Holder meg helst til de uten piercing der. Heldigvis er det få som har det. Hadde sex med ei som hadde det en gang. Det så ikke bra ut, og synes den var forstyrrende hele tiden. Etter sexen sa jeg at den piercingen ikke så bra ut der, og da ble hun sur. Samme med menn som har piercing i kuken. Fysj.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #14 Skrevet 29. august 2016 Jeg har ikke piercing i klitten, men har Christina piercing. Aldri fått noe negativ tilbakemelding på det.. men så er det ikke akkurat noe jeg informerer om på første date heller da:p Anonymkode: e0f05...1fd 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #15 Skrevet 7. september 2016 Jeg som gutt syntes det ser veldig sexy og fint ut. Skikkelig turn on. Og for de som syntes den er i veien ved oralsex vet ikke hvordan man utfører oralsex på en jente med intimpiercing Anonymkode: c5085...f21
Charmander Skrevet 7. september 2016 #16 Skrevet 7. september 2016 Jeg er mann og synes det er helt heselig med kvinner som har piercing i klitten. Navlen og brystvortene er forståelig, men klitten er way too much. 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #17 Skrevet 7. september 2016 Som mann med Prins Albert er det vel bare å si "hell yeah!". Har selv 8mm. Aldri hatt problemer, men vasker med Asan hver dag og smører tidvis med vaselin for at den skal bevege seg fritt. Min PA er STOR, men passelig i forhold til min penis som er 23 cm lang med omkrets 17-18 cm. Har hatt PA i 17 år. Aldri vært noe problem. Anonymkode: 04c92...0a7
TMC Skrevet 7. september 2016 #18 Skrevet 7. september 2016 Det er ikke for meg, men du må selvfølgelig gjøre som du selv vil. Liker du det, flott, og om ikke så gror det sikkert til sist
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #19 Skrevet 8. september 2016 Tenker at jenta sannsynligvis er av den ukritiske sorten som ligger rundt og ikke bruker kondom. Om jeg hadde sett det på en jente så hadde jeg nok mistet tenningen. Så er det nå engang sånn at det er TS sitt eget liv og egen kropp. Gjør det du vil Anonymkode: 4b608...f48
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #20 Skrevet 8. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker at jenta sannsynligvis er av den ukritiske sorten som ligger rundt og ikke bruker kondom. Anonymkode: 4b608...f48 Hvordan i huleste kom du frem til denne konklusjonen? Anonymkode: 5e68a...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå