AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Hei! om du er allergisk og har hund, hvilke allergitabletter bruker du som funker? Anonymkode: cd67a...be5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Er man allergisk mot hund så skal hunden ut for å unngå å utvikle mer alvorlig allergi og astma. Ingen allergipiller eller allergimedisiner hjelper med annet enn å dempe symptomene. Under bruk kan de maskere at allergien utvikler seg. Anonymkode: 79fda...bea
Infected Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man allergisk mot hund så skal hunden ut for å unngå å utvikle mer alvorlig allergi og astma. Ingen allergipiller eller allergimedisiner hjelper med annet enn å dempe symptomene. Under bruk kan de maskere at allergien utvikler seg. Anonymkode: 79fda...bea Det er selvfølgelig opp til hver enkelt om de ønsker å ha hund til tross for allergi og ta den medfølgende risikoen. ------ Jeg har brukt Loratadin nå i hvertfall 10år, fungerer veldig bra, men det er jo individuelt hva man fungerer på så man må nesten bare prøve seg frem. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #5 Skrevet 27. august 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man allergisk mot hund så skal hunden ut for å unngå å utvikle mer alvorlig allergi og astma. Ingen allergipiller eller allergimedisiner hjelper med annet enn å dempe symptomene. Under bruk kan de maskere at allergien utvikler seg. Anonymkode: 79fda...bea Jeg velger ikke vekk den største gleden i livet, bare fordi jeg har vært så uheldig å bli allergisk. Hund gir meg så ufattelig mye glede og energi, og bare tanken på å ta vekk det gir meg gåsehud. 22 minutter siden, Infected skrev: Det er selvfølgelig opp til hver enkelt om de ønsker å ha hund til tross for allergi og ta den medfølgende risikoen. ------ Jeg har brukt Loratadin nå i hvertfall 10år, fungerer veldig bra, men det er jo individuelt hva man fungerer på så man må nesten bare prøve seg frem. Okei, tusen takk! Går på zetiricin nå, men føler ikke at det har noe god effekt dessverre. Anonymkode: cd67a...be5 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #7 Skrevet 28. august 2016 Jeg går på aerius tabletter, og dymista nesespray som også fungerer til øyene. Du kan selvfølgelig merke det selvom, men det minsker jo. Også spørs det jo veldig på hunderasen. Anonymkode: 5b34b...128
Marimba Skrevet 28. august 2016 #8 Skrevet 28. august 2016 Har du vurdert noe slik da? Vet at svigerfar var allergisk mot hunder før, men har fått det under kontroll nå. Må fortsatt ta sprøyter en gang i året eller noe, men mener absolutt det er verdt det.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #9 Skrevet 28. august 2016 Cetirizin og Aerius. Og så vasker jeg meg nøye hver gang jeg har kost med hunden. Har nesespray og øyedråper også, men sjelden jeg trenger det når jeg tar tablettene i tide. Og du langt oppe her, for meg veier gleden med dyr opp det negative med å gå på medisiner. Jeg fikk ta den avgjørelsen selv som 12åring, og har aldri angret. Kan ikke droppe å leve bare fordi man har en sykdom. Anonymkode: 34ea2...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå