Gå til innhold

100 dager sukker-/snopefri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er vi snart klare for en ny helg. Skal på kino i dag. Lurer på hva jeg skal ha med, som ikke er snop.. :vetikke:

Anonymkode: ac9ce...806

Skrevet

Har handlet til helgen, og det er ikke kommet sjokolade/snop, potetgull, øl eller annen uhumskhet i hus :skya:

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi snart klare for en ny helg. Skal på kino i dag. Lurer på hva jeg skal ha med, som ikke er snop.. :vetikke:

Kino? Jeg hadde stor suksess med ferdigblandede poser med piccolotomater, sukkererter og små babygulrøtter (såvidt jeg husker var det også babygulrøtter). Samt en sunn smoothie til hver. Disse posene hadde jeg også beregnet til de to andre som var med. De ble henrykte!

Eller en pose med ferdig oppskåret frukt, type nektarin osv.? Husk i såfall tørkepapir :)

Skrevet
Den 16.9.2016 at 17.24, Zenobia skrev:

Har handlet til helgen, og det er ikke kommet sjokolade/snop, potetgull, øl eller annen uhumskhet i hus :skya:

Kino? Jeg hadde stor suksess med ferdigblandede poser med piccolotomater, sukkererter og små babygulrøtter (såvidt jeg husker var det også babygulrøtter). Samt en sunn smoothie til hver. Disse posene hadde jeg også beregnet til de to andre som var med. De ble henrykte!

Eller en pose med ferdig oppskåret frukt, type nektarin osv.? Husk i såfall tørkepapir :)

Flinkis! :klappe:

Takk for gode tips til kinosnop! Endte med at jeg bare tok en tyggis. :fnise: Neste gang skal jeg prøve ut tipsene dine. :) 

• Liker 1
Skrevet

Æsj, holder på å bli syk. Måtte virkelig ta meg i nakken i går for å ikke ta et glass med o'boy. :grine:

Snart ferdig med 1/4 av tiden nå!

Skrevet

Dette går bra! Er oppe i 17 dager! Eneste som har "ødelagt" er at jeg kom hjem, beruset, fra byen en lørdag og glemte av dette så jeg spiste en sjokolade som jeg har hatt liggende i noen uker :fnise: Så hvis det nullstilte så er jeg egentlig oppe i en fem-dagersstreak nå. Hehe. Men synes ikke glippen var så farlig siden jeg så og si ikke har søtsug om dagen uansett og jeg merker at godtestoppen har gjort mye godt for meg. :)

Skrevet
Den 21.9.2016 at 14.58, godt skrev:

Dette går bra! Er oppe i 17 dager! Eneste som har "ødelagt" er at jeg kom hjem, beruset, fra byen en lørdag og glemte av dette så jeg spiste en sjokolade som jeg har hatt liggende i noen uker :fnise: Så hvis det nullstilte så er jeg egentlig oppe i en fem-dagersstreak nå. Hehe. Men synes ikke glippen var så farlig siden jeg så og si ikke har søtsug om dagen uansett og jeg merker at godtestoppen har gjort mye godt for meg. :)

Fort gjort å glemme seg etter litt innabords. :P Tenker det er bedre å gå en dag ekstra i stedet for å starte på nytt. :)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kan jeg få være med? Selv om jeg er litt seint ute? Skal ned ti kilo før jul :)

Skrevet
1 time siden, Mysticgirl skrev:

Kan jeg få være med? Selv om jeg er litt seint ute? Skal ned ti kilo før jul :)

Klart det! :) Har gått ned noen hundre gram siden jeg sluttet med godis. Håper på mer etterhvert!

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 24.9.2016 at 15.17, AnonymBruker skrev:

Klart det! :) Har gått ned noen hundre gram siden jeg sluttet med godis. Håper på mer etterhvert!

Fra og med nå er det stopp her, kun sunne ting fra nå av. Kiloene skal vekk :fnise: Håper det blir flere gram ja :laugh: Men noen hundre gram er bedre enn ingenting 

Skrevet

Dagene rusler og går. Ingen store utfordringer foreløpig for min del. Hvordan går det med dere andre? :)

Skrevet

Da er vi på dag 38 for min del. Var veldig sugen på et glass med kald melk og o'boy etter trening i går, men lot det være. :klappe:

Skrevet

Var i dåp i går og med et bugnende kakebord og litt gruppepress spiste jeg to små kakestykker. Det skulle jeg ikke gjort, for det var rett og slett ikke spesielt godt. Ble faktisk litt småkvalm. Spiste oreokake og en annen kaloribombe av en kake så kan ha litt med det å gjøre. Men for noen måneder siden hadde jeg nok ikke blitt kvalm, og da hadde jeg sikkert spist enda mer også. Avslutningen av godtestreiken er uansett utsatt en dag, til 07.12. Så får vi se. 

Skrevet
På 28.9.2016 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Dagene rusler og går. Ingen store utfordringer foreløpig for min del. Hvordan går det med dere andre? :)

Det gikk den veien høna sparker.

Etter tre boller med sjokoladebiter (og det var bare i dag), bestemmer jeg meg (tror jeg) for å starte på null.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...