AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Tanta mi jobber på det lokale vinmonopolet, og hun spør meg om legitimasjon bestandig når jeg er der! Hun vet jo hvor gammel jeg og venninnene mine er, men det er alltid meg hun peker ut til å vise legg. Det er så flaut og de andre mobber meg for det og sier at jeg ser ut som en liten unge, så syyyykt irriterende! Kan jeg klage til noen slik at hun slutter med det? Anonymkode: 95177...2c7
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Når trollmor har lagt sine 11 små troll... Hvis du synes det er flaut å bli spurt om leg, er du ikke gammel nok til å kjøpe alkohol Anonymkode: ac38f...537
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Hunngjør jobbennsin. Du kan alltids klage med hun kan like gjerne fortsette å be om leg. Finn deg et annet pol eller gå i en annen kasse eller handle når tante har fri. Snakk om å skyte spurv med kanon. Anonymkode: d4ac2...732
TheGirlWhoWaited Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Å kjære vene så små problemer man har her i verden...
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 (endret) Kan du ikke bare si til henne, når du treffer henne på privaten at du ikke liker det. Endret 26. august 2016 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #6 Skrevet 27. august 2016 Jeg tenker at hun bevisst spør hvis du ikke er 25, eller hun vet at du ser yngre ut. Jeg sjekket alltid venners legitimasjon da jeg jobbet på butikk, selv om jeg visste at de var gamle nok. Spesielt hvis det var andre mennesker rundt. Det var for å unngå spekulasjoner om at jeg solgte til mindreårige. Anonymkode: 4ea17...c71 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå