AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Hei! Jeg har vært forelsket i en gutt ganske lenge nå. Fant ganske fort ut at han allerede har kjæreste, men tenkte vi kunne bli venner. Jeg sendte han en melding, men han svarte aldri, bare så den. Så etter en stund begynte vennene mine å observere at han alltid så på meg, at han studerte meg fra topp til tå. Har selv opplevd å få øyekontakt med han, og at jeg var den første til å se bort. Jeg har ikke snakket med han, og dette gjør meg så forvirret i det faktum at han har kjærste!! Jeg trenger råd og tips om hva det kan bety/hva jeg kan gjøre. Hadde vært toppers med svar :)) Anonymkode: a2d37...47d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har vært forelsket i en gutt ganske lenge nå. Fant ganske fort ut at han allerede har kjæreste, men tenkte vi kunne bli venner. Jeg sendte han en melding, men han svarte aldri, bare så den. Så etter en stund begynte vennene mine å observere at han alltid så på meg, at han studerte meg fra topp til tå. Har selv opplevd å få øyekontakt med han, og at jeg var den første til å se bort. Jeg har ikke snakket med han, og dette gjør meg så forvirret i det faktum at han har kjærste!! Jeg trenger råd og tips om hva det kan bety/hva jeg kan gjøre. Hadde vært toppers med svar :)) Anonymkode: a2d37...47d Når han allerede har kjæreste, er det ikke mye du kan gjøre. At han ser på deg etter at du sendte han den meldingen, er ikke noe rart. Ville ikke lagt noe i det, som at han er interessert. Kanskje han syntes det var litt rart at du sendte han en melding sånn helt ute av det blå. Det er ikke mange som er interessert i å få nye jentevenner på den måten, når de allerede er i et forhold. Når han ikke svarte på meldingen din, betyr det at han ikke er interessert. Her må du bare skygge banen, siden han er i et forhold. Anonymkode: b197b...3c7 1
exictence Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Selvfølgelig skal du ikke gjøre noe som helst når han har kjæreste. Det var i det hele tatt galt av deg å sende ham en melding når du var forelsket selv om du bare ville bli venn. Du visste at han hadde kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 Mange forhold er dårlige, men tar ikke slutt før en av partene er sikre på at det står noen andre og venter på dem. Det at han har kjæreste betyr ikke at du må holde deg unna, tenk så mange kvinner som ikke tør å forlate kjæresten før de vet at det står en bedre og venter på dem. Det er sikkert en del folk her som skriver at du skal "holde deg unna" fordi de er redde for at det er deres egen type. Men bare bli venner med ham, det skader ikke. Kan være at hvis du ikke gjør det, kommer en annen jente deg i forkjøpet. Du kan selvsagt ikke håpe at dere blir sammen, men du kan ikke se bort i fra at dette forholdet hans ikke varer evig heller. Anonymkode: fb74f...50d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå