AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Hei! Vet ikke hvor mye vits det egentlig er å skrive her, for jeg må vel bare få kommet meg til frisøren regner jeg med. Men jeg har et lite håp om at det går an å fikses uten, så jeg prøver. Det har seg nemlig sånn at jeg bruker tapeextension i håret, da jeg ikke takler å ha tynt hår. Problemet er bare at det har gått litt for lang tid siden jeg var hos frisøren for å få heist det nå, i tillegg til at jeg har vært to uker i syden.. Så dere kan jo tenke dere hva det har resultert i. Jeg har heldigvis fått ut alle som var festet på sidene av håret, men har fortsatt noen igjen i bakhodet som består av syke floker av tape, hår og lim. Tror det er 4-5 stk. Jeg frykter jo at det er såpass ille at når extensionet er ute er håret såpass flokete at jeg må klippe det. eller skinne det blir det vel, siden det nesten helt oppe i toppen. Så mine spørsmål er.. Hva koster parykk? haha. jeg må jo ha det om alt håret i bakhode må klippes.. Er det noen som har hatt de sykeste flokene etter lim av extension og faktisk fått det ut? Hva brukte dere? Jeg har en ganske bra lim/tapeextensions-fjerner, men hvor mye det hjelper på dette er jeg usikker på.. Skal få en venninne til å hjelpe meg med å få ut extensionene hvertfall, så får vi se hvordan det går.. meeeen ja! Dritflaut å gå til frisøren med dette også.. Tips? Anonymkode: 14bb8...29a
Teddi Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 For å redde så mye hår som mulig ville jeg faktisk dratt til frisøren. De har det rette utstyret og bruke, og kunnskap om hår og hva det tåler. Da er det større sjanse for at du kommer helskinnet ut av dette igjen.
Frøken.stille Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Hvorfor er det flaut å gå med til frisøren med det? De er eksperter, så la dem hjelpe deg med det dem kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå