AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Jeg har mange småhår som stikker ut over hele hodet, uansett hva jeg gjør med det ser det ut som jeg ha lekt med stikkontaktene. Hvordan temmer man slik småhår uten at håret ser fett og møkkete ut? Hvilke produkter anbefales for langt hår? Anonymkode: cbba8...3b5 1
Kvist Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Jeg har tykt og grovt hår med fall i, så mulig at dette ikke funker like bra for glatt/fint hår. For å temme alle de korte hårene som stikker opp og ut overalt bruker jeg gammeldags hårskum. Jepp, skikkelig åttitallsgreier, men det funker. Jeg tar en klatt på størrelse med en golfball i hånda, dypper en myk naturhårbørste i den. Jeg har en liten babybørste som jeg bare bruker til dette. Så børster jeg skummet forsiktig over i samme retning som håret ligger i. Fungerer veldig bra på oppsatt hår Skummet er ikke noe dyrt heller, tror min er kjøpt på dagligvarebutikken.
Makeupgeek Skrevet 28. august 2016 #3 Skrevet 28. august 2016 Jeg har slitt med det samme problemet i en god stund nå, men jeg har endelig funnet en løsning. Håper det funker for deg også! Her er rutinen min: 1. Dusjer 2. Lar håret tørke halvveis 3. Tar litt hårolje og fordeler det jevnt utover i håret, her er det viktig å påføre oljen i tuppene og den nedre delen av håret først slik at du ikke får for mye olje i hodebunnen 4. Tilslutt tar jeg resten av oljen jeg har på hendene og bruker det til å temme småhårene på hodet.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #4 Skrevet 28. august 2016 -Sove med kokosolje i håret en natt i uka -Bruke tannbørste med hårspray på babyhårene på siden Anonymkode: 4a042...97d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå