Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #1 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg glemte å ta minipilla mi i går. Skal jeg da ta 2 i dag? eller bare hoppe over gårsdagen og fortsette som vanlig i dag? eller spise fredagspilla i dag, lørdag i morgen osv... Forvirra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. november 2004 #2 Del Skrevet 13. november 2004 Tror nok ikke du skal ta to i dag... fortsett heller som vanlig, og unngå sex i dag og kanskje også i morgen... Husk at det er utrolig viktig å ta minipillen til samme tidspunkt hver dag, enda viktigere enn med p-pillen!(ihvertfall det legen sa til meg da jeg gikk på minipillen!) Så hvis du er litt distrè, så ville jeg nok byttet til p-piller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #3 Del Skrevet 13. november 2004 Kan ikke ha p-piller pga at jeg har migrene... Skal jeg da bare ta lørdagspilla i dag og hoppe over fredagspilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. november 2004 #4 Del Skrevet 13. november 2004 Du kan jo ta fredagspilla i dag, lørdag i morgen..for hvis jeg husker rett så er alle pillene like? Men ikke ta to på en dag ihvertfall...ikke sundt for kroppen. Har du tenkt på p-sprøyte forresten? Jeg bruker det, og er strålende fornøyd.. (ikke trenger jeg huske på de dumme pillene hver dag heller... Er ganske glemsk selv nemlig..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2004 #5 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg gav opp mini-piller, var kjempenøyaktig, md ringeklokke hver morgen og full greie, og gjett hvem som ble gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå