AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Ok jeg har akkurat begynt i tiende, og før sommeren fikk jeg en Louis vuitton neverfull veske. I år lovte mamma meg louis vuitton speedy 35, men hun sier jeg kan velge når jeg skal få den, men jeg får ikke ny til videregående... Problemet er at jeg har syykt lyst på den nå. Er jo da redd for at jeg synes det er kjedelig å ikke få ny til videregående, men mange har den og vet at den aldri kommer til å bli upopulær heller. Ja, dere kommer sikkert bare til å skrive ting som bortkjemt osv men kan dere være så snille å svare på spørsmålet? Og det er da om jeg burde få den nå, eller til våren. Anonymkode: 62b44...b6c
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #2 Skrevet 27. august 2016 Jeg hadde kjøpt 30, det er alltid en klassiker og kommer ikke til å bli "ut". Perfekt størrelse Anonymkode: 27338...968
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #3 Skrevet 27. august 2016 Og hvis du synes den er kjedelig til vgs kan du bare selge den på Finn. Anonymkode: 27338...968
AnonymBruker Skrevet 27. august 2016 #4 Skrevet 27. august 2016 synes 35 er for stor, gå for en 30 heller:) Anonymkode: 586f5...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå