Gjest NuttinSpecial Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Jeg passer i disse dager en godt voksen Boston terrier. Bildene som jeg har vedlagt bekymrer meg. Det som er synd er at eier nekter å ta ham med han til veterinær for konsultasjon. Jeg skulle gjerne gjort det selv, men da jeg ikke har penger blir det vanskelig. Hva tenker dere? Det må være smertefullt..
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Da kontakter du matilsynet eller hvem som helst, det er eier sin plikt å ta vare på dyret sitt! Du kan gå innom dyrelegen, forklare situasjonen og bare høre om de kan være så snill å "se på han over disken". Anonymkode: 73d0e...c05 3
Reveenka Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Hva er eiers begrunnelse for å ikke ta med hunden til veterinær? Har eieren ikke forsikring? Hunden har antagelig vondt for å tygge og må hjelp til fjerne utveksten/svulsten. Her ville jeg tatt en alvorsprat med eier og så reist til veterinær på eiers regning. Mulig eier får såre tær, men det er en bagatell når en sammenlikner med hva hunden sliter med. 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest NuttinSpecial Skrevet 26. august 2016 #5 Skrevet 26. august 2016 Takk for svar. Skal gjøre det imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå