AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 En gjenganger å bli spurt om dette på datingside, og jeg lurer på hva jeg skal svare. Vet jo, men vanskelig å sette ord på alt. Hva svarer dere andre på spørsmålet? Anonymkode: b309d...bfa
fuglekvitter__ Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Det hadde jeg aldri skrevet inne på et forum ala KK og Hennemag ass. Du får sikkert noen sånne svar: Jeg ønsker meg hus, bil og hytte på Tjøme.
Gjest Linaria Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Jeg pleier å kopiere det som står under "søker" eller noe. Som "mann 25 - 25 år" f.eks. Når jeg faktisk forelsker meg, merker jeg at de meste av dealbreakere og krav jeg hadde tidligere, bare forsvinner uansett, så er utrolig vanskelig å skulle svare på sånt.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Hel ved, samme typen humor som meg, ryddig økonomi (nei; det betyr ikke steinrik. Det betyr å ha orden i egne sysaker og ikke stå med den ene foten på et bananskall og den andre i skifteretten) Anonymkode: 7a87d...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå