AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Katten min har vært borte i over to uker. Hun er tre år gammel og dette er første gang hun var vært borte i mer enn tre dager. Jeg roper på henne, setter ut mat og drikke, jeg har spurt naboene om de har sett henne og laget annonse på dyrebar. Noen har spist opp maten i matskålen flere ganger, men jeg har aldri sett hvem, så det kan være en annen katt for alt jeg vet. En av naboene hadde sett en katt som lignet hos seg som ikke hørte til, men jeg så en katt med lik farge ikke langt fra dem som ikke var henne, så om det var den eller min naboen så vet jeg ikke. Jeg bor litt ute på landet, med skog i nærheten og veldig lite trafikk. Hun har en id-chip. Hun har aldri gått veldig langt vekk fra der jeg bor, men har noen ganger likevel ikke kommer tilbake når jeg har ropt, så hun kan ha gått et sted som er mer boligfelt. Men nå er det snart tre uker siden. Jeg blir helt knust over tanken på at noe kan ha skjedd og at hun aldri kommer tilbake. Finnes det fortsatt håp, eller er det noe mer jeg kan gjøre for å finne henne? Anonymkode: 1abeb...82b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #2 Skrevet 26. august 2016 Legg i tillegg ut en annonse på din lokale dyrebeskyttelse sin facebook. Og tror også det kan være lurt å ikke sette ut mat. Kanskje hun har vært å spist om natten men da ikke hatt noe behov for å komme inn siden magen er full. Det er helt forferdelig når pus forsvinner. Jeg får helt noia om mine har vært borte i mer enn to døgn. Håper pusen din kommer tilbake Anonymkode: 7c6e5...f7f
Gjest Zaloo Skrevet 26. august 2016 #3 Skrevet 26. august 2016 Uff, jeg kjenner meg så altfor godt i det du skriver. Bor ved en skog med lite trafikk rundt, men blir alltid like bekymret om de ikke kommer inn før natten er omme. Det finnes fortsatt håp! Det er katter som har funnet hjem årevis etter de forsvant. Ikke gi opp håpet, fortsett å rop på pusen, legg ut annonser, heng opp plakater på den lokale butikken, osv. Ellers så kan du prøve å kontakte en dyretolk. Har aldri selv gjort det, men har venner som har fått korrekt tilbakemelding. Worth a try. Håper pusen din kommer tilbake snart, TS!
Tvist Skrevet 26. august 2016 #4 Skrevet 26. august 2016 Heng opp lapper ja. Og legg annonse med bilde i lokalavisen, det hjalp meg når min katt var borte (2 uker). Hun var 2 år og hadde gått seg bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå