Gå til innhold

Å vite om daten virkelig er interessert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på en date i dag. Jeg må ærlig si at jeg vet ikke helt om daten var interessert eller ikke. Han sa at han fikk veldig godt inntrykk av meg, og at han synes at personligheten min, måten jeg er på, tankene mine og alt som ble sagt var veldig behagelige. Han fortalte at han fikk et utrolig positivt inntrykk av meg som person. Og så sa han at han var opptatt med barn i helgen. Men at han ønsket å holde kontakten. Og ønsket meg en fin helg

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tenke om situasjonen, men jeg håper jo at han vil treffe meg igjen. hvordan tolker dere det?

Anonymkode: 1fb72...a54

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Du får vente til mandag og se. Personlig får jeg ikke gode vibber selv om han sa fine ting til deg. Har hørt det der ørten ganger når jeg datet og jeg hørte aldri noe mer fra de. Håper jeg tar feil. 

Gjest ashanti
Skrevet

Syntes dette er litt rart å spørre om.. Tror du vi er tankelesere? 

Skrevet

Ikke tolk så mye, vent heller og se. Ikke bruk tid på å tolke signaler og underliggende meninger som ikke nødvendigvis er der :) 

Anonymkode: 028eb...7c0

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tolk så mye, vent heller og se. Ikke bruk tid på å tolke signaler og underliggende meninger som ikke nødvendigvis er der :) 

Anonymkode: 028eb...7c0

Jeg ser hva som skjer. Han tar nok kontakt om han er interessert. Han sa at han ville holde kontakt, men det kan ha vært noe han bare sa. Men uansett: jeg hadde det koselig på date, og fyren var pen!. 

Det viktigste er å forsøke å gjøre sitt beste i livet. Kommer til å date menn helt til det blir match. Håper på at han som jeg var på date med er interessert i meg. Men jeg får vente å se. Trøsten er at det er nok mange damer som går på dater, og ikke hører mer fra daten, osv. 

Takk for svar :) 

Anonymkode: 1fb72...a54

Skrevet

Om han sa det slik du beskrev det ts, så er han nok ikke interessert. Det å si et jeg liker deg og personligheten din høres veldig tomt ut. Og han sier at tankene dine er behagelige? Herlighet...

Anonymkode: b6646...05b

Skrevet

Jeg hadde ikke sittet her inne og tolket sånn opp og ned i mente. Er de interessert i deg så ringer dem nok. Gjør de ikke det så hadde jeg tolket det dit hen at daten ikke er interessert. Enig med siste Anonymebruker.

Skrevet

Det er en veldig enkelt måte å finne dette ut på inspirert av nettbutikken Zapatos. Etter at noen har jobbet der i tre måneder tilbyr de dem 6 måneders lønn for å slutte og å skrive under på at de aldri vil søke jobb der igjen. De som bare er der for pengene tar lønnen og stikker, de som liker arbeidsplassen og miljøet blir værende.

Tilby han uforpliktende sex i 14 dager mot at dere aldri har kontakt etter det. Hvis han sier ja vet du at han ikke er interessert, hvis han sier nei liker han deg.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...