Boardshop Skrevet 26. august 2016 #1 Skrevet 26. august 2016 Hvilke hudpleie serie anbefaler du som leser dette? Trenger noe for min kombinerte hud som har begynt å eldes.. Håper på svar :-)
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #2 Skrevet 28. august 2016 Sverger til exuviance Har samme type hud som deg Anonymkode: ff082...e23
AnonymBruker Skrevet 28. august 2016 #3 Skrevet 28. august 2016 Paula's Choice Resist, produktene er uten parfyme og ikke testet på dyr. Jeg har samme hud som deg. Anonymkode: 5280b...673
Underhuden Skrevet 28. august 2016 #4 Skrevet 28. august 2016 Synes det er best å mikse og matche litt jeg da. Elixir Niactil 4% er et serum jeg tror passer deg perfekt utifra det lille du skriver om huden din og dens behov, samt at den får veldig mye gode tilbakemeldinger (selv synes jeg også den er fantastisk). Om du ikke vil ha noe med like aktive ingredienser: Matis Cell Expert serum. Om huden din blir veldig blank og har ganske fete partier er DECLÉOR Aroma Cleanse Hydra-Radiance Smoothing & Cleansing Mousse den beste rensen, synes jeg! Ellers finnes det en haug av gode renser. Heldigvis er det ikke like nødvendig å investere i de dyreste og beste produktene når det kommer til rens. En rens skal jo bare vaskes av huden igjen, og ligger ikke på huden og jobber veldig ned i huden som en dagkrem (ville likevel styrt unna dagligvareprodukter, da ingrediensene her gjerne er så negative for huden din at selv en rens kan påvirke den). Aller helst bør du få en hudterapeut til å se på huden din, eller undersøke litt selv på dine mer spesifikke behov. Er du for eksempel sensitiv? Liker du besøk økologiske/naturlige produkter eller mer kjemisk basert hudpleie med AHA og BHA-syrer? Foretrekker du skumrens eller mer flytende kremkonsistens på rensen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå