Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en hudfarget leppestift. noen som vet hvor jeg kan få tak i det? pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dior har en. Den koster ca 160 kroner tror jeg...

Gjest Ethereal
Skrevet

Maybelline har en veldig fin en, fargen heter Nude Beach (de vanlige leppestiftene med burgunder hylse). Prisen husker jeg ikke, men den er ganske billig... :)

Skrevet

Kanebo har også en fin en. Bruker den selv. :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Hm... Når bruker man hudfarget leppestift?

Gjest Ethereal
Skrevet

For eksempel når du bruker veldig mørk øyesminke, for å unngå dragqueen-look.

Gjest Ethereal
Skrevet
ser de ikke veldig unaturlige ut?

Jeg har en, og den blir ikke brukt så ofte, for jeg føler det ser rart ut. Men jeg har ganske mørke lepper fra før, og er ikke så glad i leppestift i grunnen, foretrekker gloss. Dessuten har lyse leppestifter en tendens til å få tennene til å se gule ut, og hvem vil det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en, og den blir ikke brukt så ofte, for jeg føler det ser rart ut. Men jeg har ganske mørke lepper fra før, og er ikke så glad i leppestift i grunnen, foretrekker gloss. Dessuten har lyse leppestifter en tendens til å få tennene til å se gule ut, og hvem vil det?

Jepp... kan ikke se det for meg at det blir særlig fint i grunn.

Skrevet
For eksempel når du bruker veldig mørk øyesminke, for å unngå dragqueen-look.

Jeg bruker endel mørk øyensminke og tenkte jeg skulle prøve meg frem med en hudfarget leppestift nettopp av den grunn.

Takk for tips alle sammen.

Skrevet

Kunne også tenkt meg en hudfarget leppestift nettopp fordi jeg kler den fargen :sjarmor:

Har noen noen link av disse leppestiftene?

På strawberrynet f.eks?

Fikk ikke opp den biothermlinken :(

Skrevet

Har ein frå Make up store...er usikker på prisen.

Skrevet

Clinique Colour Surge Lipstick i fargen Nude Splurge.

Skrevet

Jeg var rundt i byen i dag, men fant ikke en eneste hudfarget leppestift :-?

Skrevet
Jeg var rundt i byen i dag' date=' men fant ikke en eneste hudfarget leppestift :-?[/quote']

:o

Hvordan klarte du det?

Jeg har hudfarget leppestift både fra Dior og Biotherm!

• 1 år senere...
Skrevet

Lancome har en fin hudfarget leppestift! Den heter "Beige I hate her" og nyansen er nr 200. Leppestiften er av typen color fever. Fin å brukte til sotede øyne når man skal på fest.

Skrevet

Maxfactor sin Lipfinity serie har nå kommet med flere nye "hudfargede" nyanser. Jeg lette etter det på fredag og fant en fin en som jeg kjøpte. Husker ikke nr. nå, men jeg kjøpte også en gloss fra Maxfactor i en nude farge. Utrolig lekker!! Brukte denne i bryllup i helgen, da jeg hadde lagt litt mer sminke på øynene enn ellers, og ville ha en mer nøytral farge på leppene. Det ble faktisk lekkert. Fikk flere kommentarer på både sminke og fin lipgloss! Veldig hyggelig når man har gjort seg flid! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...