AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #1 Del Skrevet 26. august 2016 Han er nudist eller noe, men hver dag er han naken hele dagen. Om sommeren går han rundt naken, i sin egen hage, han har en hekk, men den er så lav at man ser jo helt ned til veiviseren hans. Hvis jeg skal hente posten står han midt i glaninga i full prakt, og jeg synes det er så ubehagelig. En gang kom han på døra og skulle fortelle meg noe viktig (hunden min hadde kommet seg ut av hundegården, det var en helt OK ting å si ifra om, og det hastet) og han var naken. Stod der i blanke messingen og jeg visste ikke hvor jeg skulle se. Vil ikke skape noen nabofeid heller, men kan jeg anmelde ham? Anonymkode: b1fa6...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 26. august 2016 #2 Del Skrevet 26. august 2016 Så lenge han er på egen tomt, så tror eg ikkje du kommer så langt, men om han tropper opp på døra di splitter naken, da er det ein annen sak...Men nå kom han jo på døra di fordi det var noe som hastet, så han rakk gjerne ikkje å dra på seg noe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #3 Del Skrevet 26. august 2016 1 minutt siden, NordTroll skrev: Så lenge han er på egen tomt, så tror eg ikkje du kommer så langt, men om han tropper opp på døra di splitter naken, da er det ein annen sak...Men nå kom han jo på døra di fordi det var noe som hastet, så han rakk gjerne ikkje å dra på seg noe. Så det er lov å være naken i sin egen hage? Anonymkode: b1fa6...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphyria Skrevet 26. august 2016 #4 Del Skrevet 26. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er lov å være naken i sin egen hage? Anonymkode: b1fa6...23c Eg mener det, men kan ikkje si det med 100% sikkerhet, tror eg har lest det ett eller annet sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #5 Del Skrevet 26. august 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er lov å være naken i sin egen hage? Anonymkode: b1fa6...23c Hvorfor skulle det ikke være det? Anonymkode: 43712...a81 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #6 Del Skrevet 26. august 2016 Når han går utenfor egen privattomt og tropper opp på din dør naken regnes det vel som krenkende atferd, og det kan du nok anmelde. Du kan nok likevel ikke anmelde nakenhet når han befinner seg på privattomt. Mulig det stiller seg annerledes dersom det er veldig åpent, men det får du undersøke nærmere. Anonymkode: c496e...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #7 Del Skrevet 26. august 2016 Så man KAN GÅ NAKEN rundt i sin egen hage uten at det faller under noe som helst som kalles "sjenerende" eller annet for andre mennesker? Den andre siden av hagen hans er rett ved veien så hvermannsen ser jo alt bare man går tur Anonymkode: b1fa6...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 26. august 2016 #8 Del Skrevet 26. august 2016 Du vinker til han og sier: Er du ute og lufter snabben din i dag? Men fra spøk til alvor, du kan nok ikke anmelde han for uanstendig oppførsel, så lenge han er på egen tomt. Men det blir noe annet når han er utenfor egen tomt. Det er bare til å ta en telefon til politiet og spørre. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #9 Del Skrevet 26. august 2016 1 minutt siden, Kittykat skrev: Du vinker til han og sier: Er du ute og lufter snabben din i dag? Men fra spøk til alvor, du kan nok ikke anmelde han for uanstendig oppførsel, så lenge han er på egen tomt. Men det blir noe annet når han er utenfor egen tomt. Det er bare til å ta en telefon til politiet og spørre. Han har jo bare gjort det én gang. Anonymkode: b1fa6...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. august 2016 #10 Del Skrevet 26. august 2016 Er nok ikke så mye å gjør med det så lenge han er i hagen sin. Men om han går rundt slik i nabolaget så kan du nok kontakte politiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 26. august 2016 #11 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg hadde bare synes det var morsomt. Så lenge han ikke har et eksponeringsbehov og prøver å vise seg fram med vilje hadde jeg latt det gå. Han virker jo som en hyggelig kar ellers, og det blir voldsomt kleint hvis du anmelder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #12 Del Skrevet 26. august 2016 Kanskje på tide at du får kontrollert øynene dine? Anonymkode: 0d391...d36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #13 Del Skrevet 26. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han er nudist eller noe, men hver dag er han naken hele dagen. Om sommeren går han rundt naken, i sin egen hage, han har en hekk, men den er så lav at man ser jo helt ned til veiviseren hans. Hvis jeg skal hente posten står han midt i glaninga i full prakt, og jeg synes det er så ubehagelig. En gang kom han på døra og skulle fortelle meg noe viktig (hunden min hadde kommet seg ut av hundegården, det var en helt OK ting å si ifra om, og det hastet) og han var naken. Stod der i blanke messingen og jeg visste ikke hvor jeg skulle se. Vil ikke skape noen nabofeid heller, men kan jeg anmelde ham? Anonymkode: b1fa6...23c Nøyaktig hva er ubehagelig ved at en mann er naken i sitt eget hus, i sin egen hage og åpner døren naken når du ringer på? Saken hadde vært en helt annen dersom han viste seg frem, at dette handlet om noe seksuelt og at han ringte på din dør og var naken. TS, det er bare en naken kropp. Dersom dette sjenerer deg så mye så la være å se eller flytt. Anonymkode: 8e346...252 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 26. august 2016 #14 Del Skrevet 26. august 2016 hadde ikke hatt noe i mot en kjekk nabo som gikk naken i hagen sin.. jo oftere jo bedre.. andre kan kle på seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #15 Del Skrevet 26. august 2016 At han er naken på egen tomt er greit, i hvert fall når hekken når over skrittet. Du kan jo anmelde han for å varsle deg om bikkja di, men da tipper jeg han gir faen i hunden din neste gang, så det slår vel bare tilbake på deg. Anonymkode: 89139...ee6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #16 Del Skrevet 26. august 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nøyaktig hva er ubehagelig ved at en mann er naken i sitt eget hus, i sin egen hage og åpner døren naken når du ringer på? Saken hadde vært en helt annen dersom han viste seg frem, at dette handlet om noe seksuelt og at han ringte på din dør og var naken. TS, det er bare en naken kropp. Dersom dette sjenerer deg så mye så la være å se eller flytt. Anonymkode: 8e346...252 Sorry, my bad, jeg leste feil. Trodde du ringte på døren hans, ikke omvendt. Må si at jeg synes det er litt grenseoverskridende å være naken når man ringer på andre sin dør. Mener likevel ikke det er noe anmelde - kan du ikke bare si at du ville satt pris på at han kledde på seg når han kom til deg? Anonymkode: 8e346...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. august 2016 #17 Del Skrevet 26. august 2016 Tråden er ryddet for avsporing. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 26. august 2016 #18 Del Skrevet 26. august 2016 It's the ugly naked guy! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. august 2016 #19 Del Skrevet 26. august 2016 Naboa mi er naken, og. 😀 Ikke bare nå, men i hagan sin. Om sommer'n. Usjenert, men frekt. 😊 Men seriøst..det kan faktisk ses på som utilbørlig, uanstendig og sjenerende oppførsel om det er veldig åpenlyst for andre. Midt i et boligområde, for eksempel. Og, ja...det kan pådømmes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2016 #20 Del Skrevet 26. august 2016 Du får la være å kikke da vet du Anonymkode: 1dfa6...571 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå