Gå til innhold

Høst bryllup erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ha bryllup i midten av oktober om et år. Noen andre med høstbryllup her? Tips, råd, erfaringer? Hvorfor valgte du høst i stedet for sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vi lyst til også. Fordi vi elsker høsten :)

Tenkte å spørre om det samme, men da bare følger jeg denne tråden. 

Skrevet

Jeg og liker høsten best! Liker fargene man kan bruke og hvordan bildene da kan bli 😊 jeg er så klart redd for regn, men det er Norge, regner jo hele tiden 😅 Og det kommer jo til å foregå inne + at flere lokaler er ledig!

Skrevet

Vi planlegger høst bryllup 😊🍁🍂👰🏼

Årsakene er vel at høsten er nydelig, og ønsker å unngå å legge festen i sommerferien til folk derfor ikke juli/aug bryllup. Har ikke gjort meg opp så mye erfaring enda, ei heller om det blir store forskjeller fra sommerbryllup. Tror egentlig ikke det 😄

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi skal mest sannsynlig ha høstbryllup.
En av tingene som gjør at vi tenker dette er fargene. Vi er veldig glad i høstfarger og synes bildene kan bli ekstra fine med fargeinnspill fra høsten. Høsten betyr også mye for oss i og med at det var da vi traff hverandre for første gang og etter hvert ble kjærester for mange år siden. Vi tenker også høst i stedet for sommer da vi vet at en del av gjestene våre ikke vil ha mulighet til å komme om sommeren. En del av våre familiemeldemmer, på begge sider, er bortreist hele sommeren hvert eneste år.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker høstbryllup!

Et av de desidert fineste bryllupene jeg har vært i var på høsten. Dekorasjonene i høstfarger, den klare luften, det at det ikke var for varmt i bunad og "høstmaten" gjorde det ekstra fint. Også fint med slike lyspunkter når dagene blir kortere. Og så passer det kanskje lettere for flere, om bryllupet ikke kolliderer med alt som skjer i juni, juli og august - konfirmasjoner, andre bryllup, sommeravslutninger og ferier...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...