Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #1 Skrevet 13. november 2004 Er sms-sex utroskap for deg? Hvordan ville du reagere om din mann/dame hadde et sex-sms forhold? Og hva om vedkommende lovte å slutte og du fant ut at det bare fortsatte?
Philosophia Skrevet 13. november 2004 #2 Skrevet 13. november 2004 Ja, det er utroskap for meg. Jeg hadde kvittet meg med han med en gang om jeg hadde funnet det ut.
Gjest Madam Felle Skrevet 13. november 2004 #3 Skrevet 13. november 2004 Like mye utroskap det, som om han fysisk skulle gjøre det. Hodet først og beina etter, ut døren.
Gjest 1111 Skrevet 13. november 2004 #4 Skrevet 13. november 2004 Ja, det er utroskap. det samme gjelder sex over nettet også for den saks skyld. Jeg hadde gjort det slutt om han fortsatte.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #5 Skrevet 13. november 2004 Er sms-sex utroskap for deg? Åja! Hvordan ville du reagere om din mann/dame hadde et sex-sms forhold? Blitt lynende sinna og utrolig skuffet. Og hva om vedkommende lovte å slutte og du fant ut at det bare fortsatte? Vet ikke.
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 13. november 2004 #6 Skrevet 13. november 2004 dere har akkurat bekreftet at jeg ikke er fullstendig gal jeg mener også at sms-sex er utroskap.. det involverer en ekte person på andre siden.. Gubben føyk på hodet ut for en måned siden på grunn av sms-sex.. + at jeg fant ut at han hadde kontaktannonse på internett.. Han mener selvfølgelig at jeg er fullstendig sprø som mener det er utroskap og at jeg ødelegger våre to små barn som ikke lar han bli boende.. Men hvordan i all verden skal jeg kunne ha et forhold til en utro drittsekk? Han holdt på i 1 1/2 år før jeg endelig pakket kofferten hans.. Jeg har jobbet og gjort masse for forholdet og forsøkt.. og når han verken har respekt for meg til å holde opp eller forståelse for at dette er sårende.. så har jeg det bedre alene, til tross for at ungene ikke ser pappa hver dag...
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #7 Skrevet 13. november 2004 Om du føler at du gjorde det riktige, var det riktig for deg og dine!
Gjest Tex Skrevet 13. november 2004 #8 Skrevet 13. november 2004 Alt en mann ikke kan gjøre med mor si, er i mine øyne utroskap. Og om han skulle finne på å ha sms-sex med mor si er det også kroken på døra for å si det sånn......
Blomsterenka Skrevet 13. november 2004 #9 Skrevet 13. november 2004 Hva er sms-sex? Å sende sms til en man har sex med irl, eller chatte på sms med en man ikke kjenner via teletorg el.lign.?
birgitte242 Skrevet 13. november 2004 #10 Skrevet 13. november 2004 Jeg lurer også på hvordan sms sex foregår.. Noen som vil opplyse oss?
sirka Skrevet 13. november 2004 #11 Skrevet 13. november 2004 Jeg lurer også på hvordan sms sex foregår.. Noen som vil opplyse oss? Det høres kjedelig ut...
Gjest damn Skrevet 13. november 2004 #12 Skrevet 13. november 2004 er ikke det når man har mobilen i lommen stillt på vibrering og ringer til den. Må de være vanskelig å sende mange sms på rad..
Blomsterenka Skrevet 13. november 2004 #13 Skrevet 13. november 2004 er ikke det når man har mobilen i lommen stillt på vibrering og ringer til den. Må de være vanskelig å sende mange sms på rad.. altså menn som har vibrering på og ringer til seg selv mens mobilen ligger i bukselomma..? aha...
Gjest 1111 Skrevet 13. november 2004 #14 Skrevet 13. november 2004 Vil tro det fungerer på samme måte som nett-sex?
Blomsterenka Skrevet 13. november 2004 #15 Skrevet 13. november 2004 Nettsex? Jeg skulle til å spørre hva det er, men har skjønt at folk har webkamera osv. Men å sitte og taste og ha sex samtidig, blir det ikke fryktelig vanskelig? Men nå sporer tråden av fra hovedinnlegget...ikke meninga, er bare litt spørsmål om hva sms-sex er... Jeg mener, det er vanskelig å svare, hvis man ikke vet helt hva det dreier seg om. Kan opplyse at jeg via min mobil fikk sms fra et nummer (2005?), anonymt, som var rettet mot han jeg var sammen med, der det var et eller annet spørsmål om sex. Det kan være andre som legger inn dette tullet, og ikke din samboer...
Gjest gjest1 Skrevet 13. november 2004 #16 Skrevet 13. november 2004 Hvis han har skrevet meldinger med klart sekuelt innhold til en annen, ja de skjønner jeg at du er sint! Hadde blitt eitrende forbannet om jeg hadde oppdaget noe sånt!Men det er kanskje ikke bare dette som gjør at forholdet har gått til dundas? Hvis du har det bedre nå, vil dette også smitte over på ungene dine! Og du vil ha mere overskudd til å være den mammaen du ønsker å være!
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 13. november 2004 #17 Skrevet 13. november 2004 Hvis han har skrevet meldinger med klart sekuelt innhold til en annen, ja de skjønner jeg at du er sint! Hadde blitt eitrende forbannet om jeg hadde oppdaget noe sånt!Men det er kanskje ikke bare dette som gjør at forholdet har gått til dundas? Hvis du har det bedre nå, vil dette også smitte over på ungene dine! Og du vil ha mere overskudd til å være den mammaen du ønsker å være! jeg har det absolutt mye bedre Et eksempel på en melding jeg fant var: Hei, lenge siden sist.. Vil du være slavejente mi igjen så jeg kan slikke deg og knulle deg til du får mange deilige orgasmer?? Hvorvidt de da fortsetter med meldinger eller møtes irl er meg uvedkommend nå.. men da jeg fersket han med telfonsex lå han ihvertfall på sofaen og dro seg i løken mens han stønnet til en dame om at hun måtte sprike mer så han kunne drukne seg i f... hennes.. Jupp.. er nok kun dette som er årsaken til bruddet..ikke var det mangel på sex mellom oss og ikke var det noe som tydet på at vi ikke hadde det bra.... jeg har ikke engang fått noe skikkelig svar på hvorfor... men bryr meg rett og slett ikke lenger Ville bare ha en bekreftelse på at jeg ikke er dønn sprø, noe han forsøker å overbevise meg om...
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #18 Skrevet 13. november 2004 Om det du skriver er riktig, synes jeg mannen din er en stor drittsekk som ikke fortjener noe som helst av deg! (Annet enn samarbeidsvilje når det gjelder ungene, da) Pleier å si det.. Om èn jente ikke er nok for en mann, er ikke mannen mann nok for noen jente. P.s. Du har lov å være veldig, veldig sint!
LilleBille Skrevet 13. november 2004 #19 Skrevet 13. november 2004 [Ville bare ha en bekreftelse på at jeg ikke er dønn sprø, noe han forsøker å overbevise meg om... Er det noe du IKKE er så er det det.
Gjest Anonymous Skrevet 13. november 2004 #20 Skrevet 13. november 2004 Er sms-sex utroskap for deg? helt klart.. Hvordan ville du reagere om din mann/dame hadde et sex-sms forhold? jeg ville blitt skikkelig såret Og hva om vedkommende lovte å slutte og du fant ut at det bare fortsatte? kasterert han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå