Gå til innhold

Frimerker

Gjest gjest1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva mener du med 1,5 år i forveien???

Ho siktar sikkert til meg... Men kva eg tenker på når er vel min sak.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

S

Jeg synes dette frimerket er flott' date= jeg. :)

Det syns eg også!

Og til de som synes vi er detaljfrikar; no er det ikkje slik at vi går rundt å pønsker ut korleis vi skal gjere bryllupet mest mogleg detaljert, men dersom ein ser noko artig noterer ein det gjerne bak øyret! :-) Slikt berre KOOOOSAR eg meg med!

Skrevet

:Nikke:

Og hvis det er fine, annerledes frimerker, hvorfor ikke ta vare på det? Kanskje man kjenner noen som samler? Og hvis man tar vare på hele konvolutten, hvem vet, kanskje den blir verdt noe engang? ;)

Skrevet
Og til de som synes vi er detaljfrikar; no er det ikkje slik at vi går rundt å pønsker ut korleis vi skal gjere bryllupet mest mogleg detaljert' date=' men dersom ein ser noko artig noterer ein det gjerne bak øyret! :-) Slikt berre KOOOOSAR eg meg med![/quote']

:enig_animasjon:

Skrevet

Vi hadde også det føromtalte bryllupsfrimerket lenger oppe her. For meg ville det vært rarere å ikke brukt det, det kom på markedet 21. september og våre forhåndsvarsler skulle sendes den 22.september. Samme med invitasjonene, det ville være rart å ikke bruke Valentinefrimerkene når invitasjonene skulle sendes ut på Valenitesday.

Skrevet

- og ja, vi har fått flere tilbakemeldinger på at det var en fin detalj :wink:

Skrevet
- og ja, vi har fått flere tilbakemeldinger på at det var en fin detalj :wink:

Nemlig!

Skrevet

Vi skal også ha forlovelse/bryllupsfrimerkene på invitasjonene våre. Sambo lo litt av meg, men syntes

det var litt søtt også da. Når det først finnes sånne frimerker er det jo hyggelig å bruke dem også, synes nå jeg! Å gjøre litt ut av detaljer er jo moro da, selv om jeg ikke er helt detaljfrik.. :wink:

Skrevet

Jeg synes høytid/jubileumsfrimerket også var veldig fint.

Skrevet

Skal du sende mer enn tyve kan det gå som B post, men du må skrive en B på konvolutten, eventuellt sette på et B stempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...