Gå til innhold

Frimerker

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns så mange har klaga over dårleg frimerkeutvalg, men desse her var jo berre heilt nydelege då!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våre inbydelser kostet det 9 kroner å sende. Tok de frimerkene jeg fikk jeg. Kom fram til at ingen legger merke til det likevel.

Skrevet
:roll: Joda, det gjer dei. *veslo inbiller seg at alle er like brudegale som henne*
Skrevet
Våre inbydelser kostet det 9 kroner å sende. Tok de frimerkene jeg fikk jeg. Kom fram til at ingen legger merke til det likevel.

Vi sendte det tilogmed som B-pst, vi.

:sjarmor:

*slem brud*

Skrevet
:roll: Joda, det gjer dei. *veslo inbiller seg at alle er like brudegale som henne*

:ler: men hvordan gjør du det hvis innbydelsene blir for tunge?

Skrevet

Vi sendte det tilogmed som B-pst, vi.

:sjarmor:

*slem brud*

Vi sendte som A, sambo var litt sur for at jeg ikke delte ut noen personlig, men gadd ikke prøve å spare 100 kroner. En dråpe i havet :ler:

Skrevet

Hmmm.. Dersom invitasjonane blir for tunge får i prøve å finne på noe anna... Men kan jo prøve å holde oss innanfor dei 20 gramma då..

Skrevet

Oj.. Korleis vart invitasjonane dykkar, forresten Arwen? *nysgjerrig*

Skrevet
Oj.. Korleis vart invitasjonane dykkar, forresten Arwen? *nysgjerrig*

Det ble de jeg viste deg, de som man kunne trekke ut. Kjempefine :)

Skrevet

Stilig!!

(lurer på korleis vi skal greie å holde oss under 20 gram eg...)

Gjest Surmaget gjest
Skrevet

Å, miiiiiiiiiilde himmel! Er det ikke ende på hvilke detaljer man skal tenke på til bryllupet sitt??? Ikke rart man blir utslitt! Skal man tenke på hvordan FRIMERKENE ser ut også nå?

Oppgitt over hvor gale enkelte kan bli....

Hvor ble det av fokuset på ekteskapet?

Skrevet
Å, miiiiiiiiiilde himmel! Er det ikke ende på hvilke detaljer man skal tenke på til bryllupet sitt??? Ikke rart man blir utslitt! Skal man tenke på hvordan FRIMERKENE ser ut også nå?

Oppgitt over hvor gale enkelte kan bli....

Hvor ble det av fokuset på ekteskapet?

Vi fokuserer på ekteskapet vi! Men dersom du ikkje vil lese om inngangen til dette, anbefaler eg deg å kikke inne på samlivs-forumet. :-)

Skrevet
Syns så mange har klaga over dårleg frimerkeutvalg' date=' men desse her var jo berre heilt nydelege då!!

Mente du et bestemt frimerke? gikk inn på linken og fikk opp mange... :klø:

Skrevet

Vi kjøpte Valentines frimerkene vi..Sikkert ikke mange som tenker på at det er spesielle frimerker på konvolutten, men jeg ville være fornøyd når jeg sendte avgårde invitasjonene!

Skrevet
Vi kjøpte Valentines frimerkene vi..Sikkert ikke mange som tenker på at det er spesielle frimerker på konvolutten' date=' men jeg ville være fornøyd når jeg sendte avgårde invitasjonene![/quote']

Enig. Om vi er litt detaljfriker, hvem tar skade av det :wink:

Skrevet

Vi brukte forlovelse/bryllups frimerker, og overraskende mange har lagt merke til det som en fantastisk detalj! Så: :tunge1:

Skrevet
Vi brukte forlovelse/bryllups frimerker' date=' og overraskende mange har lagt merke til det som en fantastisk detalj! Så: :tunge1:[/quote']

Neiognei, tenk så flott med en FANTASTISK DETALJ på konvolutten de fleste uansett skal kaste! Ja, se DET er det virkelig verdt å bruke tid på å få til...... Sæææærlig mer enn 1,5 år i forveien....

Skrevet

Herregud hvor gale folk kan bli.. DETALJER? D finnes jo grenser.. :P

Skrevet

Jeg brukte faktisk kortere tid enn å kjøpe dem på posten, for jeg bestilte dem over nettet. Dessuten sparte vi penger, for vi sendte innbydelsene som B-post. :ler::ler:

Hva mener du med 1,5 år i forveien???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...